Micke H Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 The sirens still rings in his ears And the blood still taints his eyes He’s still running from his fears And he can’t forget, no matter how hard he tries Stolen moments flowing through his mind All of his plans has turned to dust He now sees the future as undefined And once again must earn their trust It was his insistence you keep your distance But you lurked undercover, unveiled his mask You teared down the walls, fought the resistance The only one who weren’t afraid to ask Maybe all he needs is a new metaphor of his life An explaination of the decay and the scars Speculation concerning himself is rife Maybe he should stop reaching for the stars
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 tänkte faktiskt byta till glennart, tycker det är fint. 😛
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 😛 ni skänker mig mkt glädje.... ...nu ska jag fråga chans på grannfrun....eller törs jag??? hon är vrålläcker! 🙂 ..behöver närhet...
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 är det inte i jalla jalla grannen frågar "du ska inte komma in och knulla lite då?" och han bara "eh, jaaa...". så kan du ju göra iaf. 😛
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 jag har fått ett ord på hjärnan: "MUPPAR!"....mupparnas parad osv....nu är frågan... är jag EN MUPP??? Njäääe.... men jag har fixat en arbetsdejt imorn 😛...blir förmodligen sex.... 😄 ojoj så svamlig jag är....hate me or leave me.....
Pazo Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 "skaffat en arbetsdejt... blir förmodligen sex" 😛😄 vafan! 🙂
Emulator Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 ah, tvns egenljud? 😛 usch, så 031-mässig kommentar. sorry 🙂 😄
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 vilket förmodligen betyder att jag ska köra bil i göteborg. scary.
Emulator Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 jag har inga alls. dock en jäval massa möten inbokade 🙂
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 "skaffat en arbetsdejt... blir förmodligen sex" 🙂😄 vafan! 😄 det där förstår jag knappt själv.....möhööö....men sex lär det bli:) hoppas iaf! 😄
Recommended Posts