slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Melodifestival för oss i norrland kan man säga att det är. Det var väldigt trevligt. 😄 så du är norrlänning? kul! 😄 jag åxå!
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Ett rätt fint Längsta-år det här... 🙂 jag gör det längre.......................................................................... ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. .............................................................. 😄
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Min lever måste fan hata mig!🙂 Haha 😄 Ja min åxå....jag döööör snart 🙂 (pga levern) PS (sanning kanske...)
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Nu är jag rejält offtopic i offtopictråden men kan inte låta bli att märka hur inläggen nu mer å mer börjar likna min kommuns telefonnr... kolla på sidan långt till höger så förstår ni...17132 osv...( alltså trådinläggens nummer här har samma nummer som när man ringer inom min kommun) 🙂 Jag känner mig muppig å har fortfarande inte fått komma nära min grannfru.... 😄
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 jag fick en mobilräkning på 532 fucking kronor, 250 av dom var för att abonnemanget flyttades över från mamma till mig 🙂
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 jag fick en mobilräkning på 532 fucking kronor, 250 av dom var för att abonnemanget flyttades över från mamma till mig 🙂 tråkigt! 😄 men hur ska jag närma mig grannfrun? har ni några knep??? 🙂 kaffe lär inte bita....
Fidden Postat 26 april 2009 Trådstartare Postat 26 april 2009 fruktansvärt trött idag... men jag har iallafall sökt ett jobb nu =)
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 hoppas du får jobbet då fidden! vad är det för jobb? jag har ju tur jag som får jobba med musik/kultur dygnet runt (om än på ett inte så kul sätt alla dagar, men jag trivs)
Fidden Postat 26 april 2009 Trådstartare Postat 26 april 2009 hoppas du får jobbet då fidden! vad är det för jobb? jag har ju tur jag som får jobba med musik/kultur dygnet runt (om än på ett inte så kul sätt alla dagar, men jag trivs) det var detta jobbet jag sökte. Och ja, jag tycker det verkar vara ett kul jobb 😛
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 det var detta jobbet jag sökte. Och ja, jag tycker det verkar vara ett kul jobb 😛 Där är jag född! 🙂 Låter väldans avancerat....hoppas du får det! Annars finns ju musiken och du är ju så bra på låtmakeri!
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 det var detta jobbet jag sökte. Och ja, jag tycker det verkar vara ett kul jobb 🙂 I Gôtlabôrg! Synd bara att du måste byta namn till Glenn då 😛
Fidden Postat 26 april 2009 Trådstartare Postat 26 april 2009 tänkte faktiskt byta till glennart, tycker det är fint.
Recommended Posts