slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Kaffe är det enda intaget idag....en fet pizza borde kunna hjälpa till att blidka demonerna. Usch! Aldrig mer!
Pazo Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå)
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå) pics or it didn't happen!
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå) Jag tror att du är bakiskåt och egentligen sover 🙂 funderar på att besöka grannfrun.... 🙂
Pazo Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Aja iaf! Igår vare boys noize! DJÄVLIGT bra! Fetingröj till nästan fyra 😄 Sen käka vi donken sen drog vi hem! Jag sov 2 +1/2h tog tbanan å drog tillbaka till uppsala sådär aptidigt å bakis å sliten å trött å allt som det innebär 🥰 Alla som träffa mig måste ju tro jag gick "walk of shame" 😛
Pico Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 (redigerat) Alla som träffa mig måste ju tro jag gick "walk of shame" 🥰 Kunde ha vart värre... 😛 Redigerat 26 april 2009 av Pico
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Har du en fin grannfru? 🥰 hon ser jäkla bra ut....undras om hon har socker? 😛 måste fråga känns det som.... 😄
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 blir ni kåta när ni är bakis? 🥰 ....( försöker få ihop det med grannfrun)
Neosus Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 (redigerat) De bra här. Vart i grannkommunen hela dagen igår och kollat på en musiktävling där en kompis va med och tävlade. Idag är jag bara tom i huvet 🥰 Redigerat 26 april 2009 av Neosus
Pico Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 De bra här. Vart i grannkommunen hela dagen igår och kollar på en musiktävling. Idag är jag bara tom i huvet 🥰 Vars någerst, och vilken tävling?
Neosus Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Vars någerst, och vilken tävling? Vilhelmina Music Competition i Sagahallen 🥰
Pico Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Vilhelmina Music Competition i Sagahallen 🥰 Sagahallen säger mig inte mycket. Sist jag var i Vilhelmina var jag kanske 4,5år eller något. 😛
Neosus Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Sagahallen säger mig inte mycket. Sist jag var i Vilhelmina var jag kanske 4,5år eller något. 🥰 De e ishallen i v-mina 😛
Neosus Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Melodifestival för oss i norrland kan man säga att det är. Det var väldigt trevligt. 😄
Recommended Posts