Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄

verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå)

Postat
Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄

pics or it didn't happen!

Postat

Jag tror att du är bakiskåt och egentligen sover 🙂

funderar på att besöka grannfrun.... 🙂

Postat

Aja iaf! Igår vare boys noize! DJÄVLIGT bra! Fetingröj till nästan fyra 😄

Sen käka vi donken sen drog vi hem! Jag sov 2 +1/2h tog tbanan å drog tillbaka till uppsala sådär aptidigt å bakis å sliten å trött å allt som det innebär

🥰

Alla som träffa mig måste ju tro jag gick "walk of shame" 😛

Postat (redigerat)

De bra här. Vart i grannkommunen hela dagen igår och kollat på en musiktävling där en kompis va med och tävlade. Idag är jag bara tom i huvet 🥰

Redigerat av Neosus
Postat
De bra här. Vart i grannkommunen hela dagen igår och kollar på en musiktävling. Idag är jag bara tom i huvet 🥰

Vars någerst, och vilken tävling?

Postat
Vilhelmina Music Competition i Sagahallen 🥰

Sagahallen säger mig inte mycket. Sist jag var i Vilhelmina var jag kanske 4,5år eller något. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.