Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Du måste kunna hela namnen, inte bara efternamnen.

jag vet! det är mitt nästa steg. nu kan jag alla i ordning dock, sen heter typ alla james och john och andrew ändå så.

Postat

jag är inte riktigt säker på vad du alluderar till när du sätter det inom citattecken. finns två alternativ tror jag: 1. fysisk excersis som knappt kan kallas det, typ som folk som tror dom bränner massor för att de går med stavar släpandes; med andra ord är alternativ ett att din gympa är så dålig att den inte kan kallas gympa, därav placeringen inom citattecken. 2. ett gammalt hederligt gympapass med fröken höger som instruerar fint.

jag får fundera lite till!

Postat
jag är inte riktigt säker på vad du alluderar till när du sätter det inom citattecken. finns två alternativ tror jag: 1. fysisk excersis som knappt kan kallas det, typ som folk som tror dom bränner massor för att de går med stavar släpandes; med andra ord är alternativ ett att din gympa är så dålig att den inte kan kallas gympa, därav placeringen inom citattecken. 2. ett gammalt hederligt gympapass med fröken höger som instruerar fint.

jag får fundera lite till!

😆 Precis så där tänkte jag imorse. 😆

Postat
vänta nu... är det lördag idag?

Jo, det är ju det. Lite dagavill jag med, polaren fyllde år igår och jag glömde höra av mig. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.