Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Ack, du ljuva regression. Åter i din famn, trots upprepade löften att inte återvända. Blott ett andetag skiljer mig från vansinnets vindar.

Postat

du får skaffa en såndär lugg som de har, som man får ägna sig ett halvår för att få den att se ut som om man precis klivit upp ur sängen.

Postat
du får skaffa en såndär lugg som de har, som man får ägna sig ett halvår för att få den att se ut som om man precis klivit upp ur sängen.

I Grekland så anses alla som har lugg över ena ögat emo. För emos vill inte se världen som den är. 😛

Postat
Jag gillar att gilla folks statusar som man inte borde gilla. Som Fiddens pastavatten. ☺️

ja, lite att peka och skratta åt folk 😛

Postat

Nån har ju startat en grupp att dom vill ha en ogilla-knapp som faktiskt ogillar något, och inte bara tar bort gilla-statusen. 😛 I brist på den får jag väl använda gilla som nån slags ironisk peka och skratta-gest. ☺️

Postat

Tänk om man bara fick äga saker som innehöll ordet "block".

Då hade man fått leva på blockchoklad. lovely.

Postat
Tänk om man bara fick äga saker som innehöll ordet "block".

Då hade man fått leva på blockchoklad. lovely.

Och bara se blockbusterfilmer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.