Overkill Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 hej! vaknade förut och såg att det var ljust ute så jag kollade klockan, och då var den åtta! och jag hann tänka shit varför har den inte ringt innan ringde. 😑 feta timingen!
Micke H Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 The sirens still rings in his ears And the blood still taints his eyes He's still running from his fears And he can't forget, no matter how hard he tries Stolen moments flowing through his mind All of his plans has turned to dust He now sees the future as undefined And once again must earn their trust It was his insistence you keep your distance But you lurked undercover, unveiled his mask You teared down the walls, fought the resistance The only one who weren't afraid to ask Maybe all he needs is a new metaphor of his life An explaination of the decay and the scars Speculation concerning himself is rife Maybe he should stop reaching for the stars
Dingbats Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 jag snoozade i 40 minuter, men det kändes som fem, och nu är jag inte så trött.
Micke H Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Lyssnar just nu på en 31 minuter lång låt...får se om jag orkar ta mig igenom den...
Pazo Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Nu har jag lektion. Ska lösa massa såntdär beräkningsvetenskapligt. Just denna lektioner blire lite ekvationssytem... Mest LU-faktorisering och sånt
Pico Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Nu har jag lektion. Ska lösa massa såntdär beräkningsvetenskapligt. Just denna lektioner blire lite ekvationssytem... Mest LU-faktorisering och sånt yo mama
Dingbats Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 det är liksom hälften av mina lektioner som är meningsfulla på nåt sätt typ. palla åka iväg till skolan och vara där till halv fem bara för att ha en enda halvt meningsfull lektion under tiden...
Overkill Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 det är liksom hälften av mina lektioner som är meningsfulla på nåt sätt typ. palla åka iväg till skolan och vara där till halv fem bara för att ha en enda halvt meningsfull lektion under tiden... vad har du för meningslösa lektioner?
Pazo Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Det roliga är ju att asmånga börjar skolka sen när betygen är satta.
Fidden Postat 21 april 2009 Trådstartare Postat 21 april 2009 hmm... jag undrar om typ rapidshare och sånt har ökat nåt i sin sverigetrafik i och med IPRED...
Overkill Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Today, I thought it would be funny to fart in my roommates mouth while he was asleep. I walked over to him and pulled my pyjamas down and let loose. To my surprise it was a very wet one and I accidently took a dump on his face, he woke up and beat me until I was bleeding. FML 😄😎 !!
Pazo Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Nu har jag lektion 6 i elektromagnetsitm. Vi ska hålla på med El, Ström och RC-kretsar. Såntdär ni vet
Pico Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Nu har jag lektion 6 i elektromagnetsitm.Vi ska hålla på med El, Ström och RC-kretsar. Såntdär ni vet RC-kretsar känner jag till mycket väl. 😄
Micke H Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Today, I thought it would be funny to fart in my roommates mouth while he was asleep. I walked over to him and pulled my pyjamas down and let loose. To my surprise it was a very wet one and I accidently took a dump on his face, he woke up and beat me until I was bleeding. FML 😄😎 !! 🙂😆
Pazo Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 VAFAN!! Powerbits har stängt ner nu efter TPB dommen 😄
Recommended Posts