Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

örk mösspåtagning

jag pallar inte "gå ut och kröka" med min klass

fy fan vad lame

hellre sitter hemma och leker med delayet i förstärkaren eller nånting

Postat
Alltså seriöst, läkerolläsk vore så jävla äckligt.

min pappa har massa typ reklamposters från när han var liten, och på en av dom är det kolsyrad chokladläsk. det verkar vidrigt!

Postat
min pappa har massa typ reklamposters från när han var liten, och på en av dom är det kolsyrad chokladläsk. det verkar vidrigt!

Det är ju sånt de dricker i Kenny Starfighter ju, verkar ju gott!

Postat
Jag är farlig!

Skrek han åt musen på golvet när han kröp ihop i fosterställning bredvid micron på köksbänken?

Postat

jag håller nog på att bli hungri nu fan. Bara ätit två stekta ägg och ett äpple idag... Clara å jag ska typ "detoxa" med början idag. köra hårt te på lördag för min del för på lörda är de ju Boys Noiz på berns i stockholm! å då skare drickas alkohol!

Postat
jag håller nog på att bli hungri nu fan. Bara ätit två stekta ägg och ett äpple idag... Clara å jag ska typ "detoxa" med början idag. köra hårt te på lördag för min del för på lörda är de ju Boys Noiz på berns i stockholm! å då skare drickas alkohol!

annars är grönt te mer lättdrucket.

Postat

aah, på tal om kaffe, så har jag ju ett glas med färdigmicrat vatten i micron!

får nog dubbelmicra det, för det plingade för en halvtimma sedan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.