Neosus Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 (redigerat) ..eller näe? 😆 Jo! ☺️ Redigerat 19 april 2009 av Neosus
Dingbats Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Sitter på programmeringen och killen bredvid mig som tog min dator 😆 har världens äckligaste moppemusche. Och så sitter han bakåtlutad i stolen och tycker han är hacker när han skrollar igenom sin värdelösa och helt oindenterade kod med variabler på svenska. TÖNT.
slejnard Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 KAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFEEEEEEEE! 😆 ...sen vara brutal. http://slej.mybrute.com/ ..sen spela lunchmusik...sen mera kaffe... PS: Hoppade över några sidor här..
Dingbats Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 "Today, I woke up in the night and was really thirsty so I took a drink of water that had been sitting next to my bed for a few hours. After taking a huge gulp, I felt something strange in my mouth, ignored it and went back to sleep. When I woke up I saw all the ants that were floating in it. FML" 😆
Dingbats Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Vi har hållt på med samma geografiarbete i det måste vara flera månader nu. Jag har inte gjort nånting alls. Jag vet inte hur mycket han förväntar sig att man ska göra. Förmodligen mer än såhär. Jag hoppas jag får VG i slutbetyg.
Overkill Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Vi har hållt på med samma geografiarbete i det måste vara flera månader nu. Jag har inte gjort nånting alls. Jag vet inte hur mycket han förväntar sig att man ska göra. Förmodligen mer än såhär. Jag hoppas jag får VG i slutbetyg. vi höll på med ett arbete från januari till april 😛
Fidden Postat 20 april 2009 Trådstartare Postat 20 april 2009 haha, nu hoppade labradortoken upp och la ena framtassen på tangentbordet och andra på musen xD
Micke H Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 Har fått erbjudande om att få två kattungar. Har velat köpa två katter ett tag..men är nu rätt tillfälle? Å andra sidan får jag dom gratis om jag tar emot dom. Men har jag råd just nu? Mycket att köpa...burar, kattmat, kattlåda, kattleksaker...
Overkill Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 skriver loggbok till projektarbetet... saknar ett par månader 😛
Recommended Posts