Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Sitter på programmeringen och killen bredvid mig som tog min dator 😆 har världens äckligaste moppemusche. Och så sitter han bakåtlutad i stolen och tycker han är hacker när han skrollar igenom sin värdelösa och helt oindenterade kod med variabler på svenska. TÖNT.

Postat

"Today, I woke up in the night and was really thirsty so I took a drink of water that had been sitting next to my bed for a few hours. After taking a huge gulp, I felt something strange in my mouth, ignored it and went back to sleep. When I woke up I saw all the ants that were floating in it. FML"

😆

Postat

Vi har hållt på med samma geografiarbete i det måste vara flera månader nu. Jag har inte gjort nånting alls. Jag vet inte hur mycket han förväntar sig att man ska göra. Förmodligen mer än såhär. Jag hoppas jag får VG i slutbetyg.

Postat
Vi har hållt på med samma geografiarbete i det måste vara flera månader nu. Jag har inte gjort nånting alls. Jag vet inte hur mycket han förväntar sig att man ska göra. Förmodligen mer än såhär. Jag hoppas jag får VG i slutbetyg.

vi höll på med ett arbete från januari till april 😛

Postat

haha, nu hoppade labradortoken upp och la ena framtassen på tangentbordet och andra på musen xD

Postat

Har fått erbjudande om att få två kattungar. Har velat köpa två katter ett tag..men är nu rätt tillfälle? Å andra sidan får jag dom gratis om jag tar emot dom. Men har jag råd just nu? Mycket att köpa...burar, kattmat, kattlåda, kattleksaker...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.