Opiiate Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat. Bara vicka ögat mot koppen då antar jag... 🙂 Spring och köp då? inte försent ännu? 😆
Pico Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat. Bara vicka ögat mot koppen då antar jag... 🙂 Spring och köp då? inte försent ännu? 😛 Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😆
Opiiate Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Släng upp benen på soffbordet ett tag och tare lööögnt! 🙂
Neosus Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat. Bara vicka ögat mot koppen då antar jag... 🙂 Spring och köp då? inte försent ännu? 😄 Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😛 Har nyss duschat av bilen lite så jag kan skjutsa dig till affärn.. Fan vi e ju grannar 😆😄
Pico Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat. Bara vicka ögat mot koppen då antar jag... 🙂 Spring och köp då? inte försent ännu? 😄 Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😛 Har nyss duschat av bilen lite så jag kan skjutsa dig till affärn.. Fan vi e ju grannar 😆😄 😄
Emulator Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Eh ja. Jobba ikväll dårå, hemma med sjuk dotter nu på dagen.
Fidden Postat 20 januari 2009 Trådstartare Postat 20 januari 2009 Sisådär ja, nu har jag fått mitt exjobb inregistrerat som godkänt också, fattas bara att framläggningen ska läggas in så kan jag plocka ut examen sen =)
Opiiate Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Eh ja. Jobba ikväll dårå, hemma med sjuk dotter nu på dagen. Tråkigt! 😏
Fidden Postat 20 januari 2009 Trådstartare Postat 20 januari 2009 shit, flight of the conchords säsong 2 har ju börjat 😏
Micke H Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Looking through my window, I seem to recognize All the people passing by But I'm alone, and far from home Nobody knows me.... Never said good-bye... Never shall I speak to anyone again...
Emulator Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Eh ja. Jobba ikväll dårå, hemma med sjuk dotter nu på dagen. Tråkigt! 😏 verkar som hon mår hyfsat iaf 🙂
Pazo Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Nu ska jag äta lite toblerone bara för att dämpa hungern jag har! .P
Emulator Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 kräkas är ju inte kul alls. Bygga lego är roligt
Pazo Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Köpt chips! Clara å jag ska käka dem och kolla på massa gossip girl! 😄
Dingbats Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 Pasta och fisk tror jag du ska äta, det är nyttigt.
Emulator Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 och riktigt gott också! Testa fiskpinnar nångång, men sån där thai-chilisås till. låter märkligt, men är riktigt gott. Problemet är ju att jag skall jobba i o med att jag fick åka hem o ta hand om dottern idag, så jag kan inte laga något o ta med eftersom vi inte handlat. inte sugen på hamburgare alls. eller pizza. lite sallad kanske det kan bli.
Pico Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 och riktigt gott också! Testa fiskpinnar nångång, men sån där thai-chilisås till. låter märkligt, men är riktigt gott. Problemet är ju att jag skall jobba i o med att jag fick åka hem o ta hand om dottern idag, så jag kan inte laga något o ta med eftersom vi inte handlat. inte sugen på hamburgare alls. eller pizza. lite sallad kanske det kan bli. Jag är faktiskt rätt förtjust i sånna färdigförpackade salladsmål man brukar kunna köpa lite varstans.
Emulator Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 (redigerat) och riktigt gott också! Testa fiskpinnar nångång, men sån där thai-chilisås till. låter märkligt, men är riktigt gott. Problemet är ju att jag skall jobba i o med att jag fick åka hem o ta hand om dottern idag, så jag kan inte laga något o ta med eftersom vi inte handlat. inte sugen på hamburgare alls. eller pizza. lite sallad kanske det kan bli. Jag är faktiskt rätt förtjust i sånna färdigförpackade salladsmål man brukar kunna köpa lite varstans. mm. bara det lixom inte är 98% pasta o resten smaksatt konstig olja. Redigerat 20 januari 2009 av Emulator
Pazo Postat 20 januari 2009 Postat 20 januari 2009 mm sallad i sånna plastförpackningar är goda!! I ångströmslaboratoriet finns de asgoda! 😄
Recommended Posts