Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat.

Bara vicka ögat mot koppen då antar jag... 🙂

Spring och köp då? inte försent ännu? 😆

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Fan jag kan inte fatta att jag glömde köpa kaffe. Nästan så man får en tår i ögat.

Spring och köp då? inte försent ännu? 😛

Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😆

Postat

Spring och köp då? inte försent ännu? 😄

Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😛

Har nyss duschat av bilen lite så jag kan skjutsa dig till affärn.. Fan vi e ju grannar 😆😄

Postat

Spring och köp då? inte försent ännu? 😄

Nae, affären här intill har öppet till 22. Men mina ben verkar ha stämplat ut för dagen... 😛

Har nyss duschat av bilen lite så jag kan skjutsa dig till affärn.. Fan vi e ju grannar 😆😄

😄

Postat

Sisådär ja, nu har jag fått mitt exjobb inregistrerat som godkänt också, fattas bara att framläggningen ska läggas in så kan jag plocka ut examen sen =)

Postat

Looking through my window, I seem to recognize

All the people passing by

But I'm alone, and far from home

Nobody knows me....

Never said good-bye...

Never shall I speak to anyone again...

Postat

och riktigt gott också! Testa fiskpinnar nångång, men sån där thai-chilisås till. låter märkligt, men är riktigt gott.

Problemet är ju att jag skall jobba i o med att jag fick åka hem o ta hand om dottern idag, så jag kan inte laga något o ta med eftersom vi inte handlat. inte sugen på hamburgare alls. eller pizza.

lite sallad kanske det kan bli.

Postat
och riktigt gott också! Testa fiskpinnar nångång, men sån där thai-chilisås till. låter märkligt, men är riktigt gott.

Problemet är ju att jag skall jobba i o med att jag fick åka hem o ta hand om dottern idag, så jag kan inte laga något o ta med eftersom vi inte handlat. inte sugen på hamburgare alls. eller pizza.

Jag är faktiskt rätt förtjust i sånna färdigförpackade salladsmål man brukar kunna köpa lite varstans.

Postat (redigerat)

Jag är faktiskt rätt förtjust i sånna färdigförpackade salladsmål man brukar kunna köpa lite varstans.

mm. bara det lixom inte är 98% pasta o resten smaksatt konstig olja.

Redigerat av Emulator
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.