Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om man sitter på handen tills den domnar av, osså skickar man sms till sig själv med den handen, då känns det som man fått sms av någon annan. 🙂

😄

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

om man sitter på båda händerna tills dom domnar och sedan petar med ena handen på den andra handen känns det som om någon annan petar på någon annan. 🙂

Postat

om man sitter på kuken tills den somnar, och sen runkar, så känns det som man runkar någon annan.

Postat
Seriöst? 🙂

ja, jag får inga xp för nån av mina pupils, det är bara joachime som får det 😄

Postat
om man sitter på kuken tills den somnar, och sen runkar, så känns det som man runkar någon annan.

om man sitter på en fis tills den domnar, och sedan luktar på den, så känns det som någon annans fis.

Postat
varför inte? 🙂

för att det verkar vara nån koll som gör att man bara kan ha en master per antingen IP-nummer eller browserkaka...

Postat
Men jag kunde ha jocke och mig som master 🙂

mm, men det är väl bara jovavim som får XP när du levlar upp? När din egen pupil levlar, får du väl inget? Eller får du nytt ip-nummer varje gång du startar datorn? då funkar det kanske.

Postat
jo du emulator, det hjälper inte att göra en massa pupils själv :rolleyes:

gå in på arenan och fightas, så får du lite xp

va? hur gör jag det då? jag trodde man lixom fick göra massa själv....eller hur då?

Postat (redigerat)

man får fightas 3 gånger varje dag, eller 6 ggr första dagen. Den första fighten mot sin master räknas inte.

Redigerat av Fidden
drloop (oregistrerad)
Postat

Vaddå fajtas?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.