Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 gnatt. tror inte jag stannar uppe o kollar UFC97 😆
Neosus Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Jaa vad säger man?? Ännu en skitlåt på G! 🙂 ...alltså inte på G. Den går i B 😆
Dingbats Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 ...alltså inte på G. Den går i B 😆 Det är ju en omoralisk tonart!
Dingbats Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Cmaj7 och Fmaj7 blir tjatigt i längden. Amaj7 tycker jag inte om så mycket, Dmaj7 är sådär. Maj9or kan vara kul ibland. Em6 är snyggt.
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 fmaj7 har aldrig varit favvis. Eb e fint, lixom Cmollmaj7. låter så jävla...dissonant o mys 😆
Neosus Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Edit: B-moll Redigerat 18 april 2009 av Neosus
Pico Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 (redigerat) Hade tänkt läsa på om Creative Commons, då jag önskar dela mina små verk under någon form av licensen. Men, så kände jag helt plötsligt att jag var lat (Family Guy om en kvart på TV). Någon som vet ifall man måste "registrera" verket på något vis, eller bara slänga logo på hemsidan och helt enkelt nämna under vilken licens verket publicerats? Redigerat 19 april 2009 av Pico
Dingbats Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 Hade tänkt läsa på om Creative Commons, då jag önskar dela mina små verk under någon form av licensen. Men, så kände jag helt plötsligt att jag var lat (Family Guy om en kvart på TV). Någon som vet ifall man måste "registrera" verket på något vis, eller bara slänga logo på hemsidan och helt enkelt nämna under vilken licens verket publicerats? Räcker med att nämna att verket är CC-licensierat (med den licens du valt) så är det det. Du behöver inte ens en logga om du inte vill. Själv gillar jag by-nc-sa (Attribution-NonCommercial-ShareAlike), jag tycker den fungerar ungefär som upphovsrätten borde fungera.
Dingbats Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 Förresten drömde jag att en kompis var tjej, och sen gick det som det gick 🙂
Pico Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 (redigerat) Räcker med att nämna att verket är CC-licensierat (med den licens du valt) så är det det. Du behöver inte ens en logga om du inte vill. Själv gillar jag by-nc-sa (Attribution-NonCommercial-ShareAlike), jag tycker den fungerar ungefär som upphovsrätten borde fungera. Åh najs, tackar. Jag minns inte vad den heter men jag tänker mig remix, nonCommercial, share med omnämnande av original-kreatör. Edit: Ahh ok, "Villkoret Erkännande tillkommer alltid. Detta innebär att all användning kräver att upphovsmannen omnämns." Nu när jag då läser på ändå så inser jag att det är ju den du verkar nämna. Redigerat 19 april 2009 av Pico
Pico Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 Så ja, men jag måste städa upp sajten lite. Allt är för temporärt, för plottrigt. En liten OCD-låt. 🙂
Pico Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 Snart hockey igen också. Sverige - Ryssland kl. 12:55 på ettan.
Pico Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 (redigerat) Trevligt! Den är för pipig ibland dock IMO, om man tänker på låten i sig och inte sidan. 🙂 Gör nästan ont i öronen. Menneh, då var det från en OCD-period i livet också, så det kanske skall göra lite ont. 🙂 Redigerat 19 april 2009 av Pico
Recommended Posts