Overkill Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 för att det är ju lite som att heta hitler i efternamn. rudolf hess var viceführer i nazityskland och allmänt otrevlig.
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 för att det är ju lite som att heta hitler i efternamn. rudolf hess var viceführer i nazityskland och allmänt otrevlig. Jag sticker ut hakan här och funderar lite att detta knappast kan varit okänt För DingButts, herr OvahKill. Jag tror frågan gällde om det verkligen va kul med just den bakgrunden? peace yall, M:U
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 ska man ner på lokal och dricka nån öl ikväll tro ? 🙂
Overkill Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Jag sticker ut hakan här och funderar lite att detta knappast kan varit okänt För DingButts, herr OvahKill. Jag tror frågan gällde om det verkligen va kul med just den bakgrunden? peace yall, M:U jag är ju MC Chicken 🙁 ja i så fall så fattade jag fel, men jag reagerade lite när sångaren sa att hon hette hess. det var ju inte så att jag ställde mig och skrattade åt henne, men det kändes bara lite absurt att folk heter namn som är så nazirelaterade. sen kan ju hess vara lika vanligt som johansson är i sverige, det vet ju inte jag, men jag reagerade på namnet iaf. peace 🙂
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Aldrig hört talat om Rudolf Hess förut faktiskt. Jag hoppas verkligen att du skämtar.
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 jag är ju MC Chicken 🙁 ja i så fall så fattade jag fel, men jag reagerade lite när sångaren sa att hon hette hess. det var ju inte så att jag ställde mig och skrattade åt henne, men det kändes bara lite absurt att folk heter namn som är så nazirelaterade. sen kan ju hess vara lika vanligt som johansson är i sverige, det vet ju inte jag, men jag reagerade på namnet iaf. peace 🙂 Jo, JAG fattade 🙁 men inte dingbats, tänkte jag 😄
Overkill Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Jag hoppas verkligen att du skämtar. är väl inte så konstigt om man inte har koll på hitlers regering?
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 för mig framstår det faktiskt lite lattjo 😄 Kanske inte är något konstigt, men jag tycker man bör läsa på om det där eländet 🙂 kanske jag som är onormal 🙁
Dingbats Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Jag hoppas verkligen att du skämtar. Nä, eller kanske hört namnet nån gång, men hade ingen aning om vem det var.
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 Jag tycker det borde finnas fyra ostfirmor i sverige, placerad i de olika vädersträcken. I norrland skulle det heta nordost, i skåne sydost, i gbg västost och i sthlm ostost. När man då köper en ost i sthlm kan man kalla den för en ostostost.
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 Sedan kanske det inte räcker med 4, utan man måste kanske exempelvis ha en sydsydostost-firma i blekinge, vars ostar då följdaktligen kan kallas sydsydostostost
Overkill Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 samma för västar. nordväst, sydväst, östväst och västväst. när man då köper den i göteborg blir det en västvästväst.
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 Japp! eller sydvästtillverkare. Nordostsydvästsydväst kan man kanske köpa i sundsvall.
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 eller en fabrik som producerar trumslagare till gyllene tider.
Recommended Posts