Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
för att det är ju lite som att heta hitler i efternamn. rudolf hess var viceführer i nazityskland och allmänt otrevlig.

Jag sticker ut hakan här och funderar lite att detta knappast kan varit okänt För DingButts, herr OvahKill.

Jag tror frågan gällde om det verkligen va kul med just den bakgrunden?

peace yall,

M:U

Postat
Jag sticker ut hakan här och funderar lite att detta knappast kan varit okänt För DingButts, herr OvahKill.

Jag tror frågan gällde om det verkligen va kul med just den bakgrunden?

peace yall,

M:U

jag är ju MC Chicken 🙁

ja i så fall så fattade jag fel, men jag reagerade lite när sångaren sa att hon hette hess. det var ju inte så att jag ställde mig och skrattade åt henne, men det kändes bara lite absurt att folk heter namn som är så nazirelaterade. sen kan ju hess vara lika vanligt som johansson är i sverige, det vet ju inte jag, men jag reagerade på namnet iaf.

peace 🙂

Postat
jag är ju MC Chicken 🙁

ja i så fall så fattade jag fel, men jag reagerade lite när sångaren sa att hon hette hess. det var ju inte så att jag ställde mig och skrattade åt henne, men det kändes bara lite absurt att folk heter namn som är så nazirelaterade. sen kan ju hess vara lika vanligt som johansson är i sverige, det vet ju inte jag, men jag reagerade på namnet iaf.

peace 🙂

Jo, JAG fattade 🙁 men inte dingbats, tänkte jag 😄

Postat

för mig framstår det faktiskt lite lattjo 😄

Kanske inte är något konstigt, men jag tycker man bör läsa på om det där eländet 🙂

kanske jag som är onormal 🙁

Postat

Jag tycker det borde finnas fyra ostfirmor i sverige, placerad i de olika vädersträcken. I norrland skulle det heta nordost, i skåne sydost, i gbg västost och i sthlm ostost. När man då köper en ost i sthlm kan man kalla den för en ostostost.

Postat

Sedan kanske det inte räcker med 4, utan man måste kanske exempelvis ha en sydsydostost-firma i blekinge, vars ostar då följdaktligen kan kallas sydsydostostost

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.