Fidden Postat 17 april 2009 Trådstartare Postat 17 april 2009 Nu får jag fan skärpa mig.. skräpa mig.... Typ 3:e eller 4:e gången som jag går ut utan att ta med mig plånka eller pengar, och bara snylta på brudar i min omgivning. Och då snackar jag inte på det hedervärda sättet, som typ DoL skulle kunna lyckas med, utan helt enkelt att få öl som almosa med kommentaren "jo men jag jobbar ju faktiskt, du får bjuda igen nån gång i framtiden när du också har ett jobb" 🙂 Ikväll fick jag fan till och med bussen betald. Pinsamt.
Dingbats Postat 17 april 2009 Postat 17 april 2009 Nu får jag fan skärpa mig.. skräpa mig.... Typ 3:e eller 4:e gången som jag går ut utan att ta med mig plånka eller pengar, och bara snylta på brudar i min omgivning. Och då snackar jag inte på det hedervärda sättet, som typ DoL skulle kunna lyckas med, utan helt enkelt att få öl som almosa med kommentaren "jo men jag jobbar ju faktiskt, du får bjuda igen nån gång i framtiden när du också har ett jobb" 🙂 Ikväll fick jag fan till och med bussen betald. Pinsamt. Du har blivit en läcker tjej!
Pico Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Oj, hemsk dröm jag hade. Drömde jag gått och blitt psykotisk. Hade några vänner på besök som frågade när jag var i Lederer, Nederländerna. Ett ställe jag aldrig hade hört talas om. Hade tydligen varit i något ställe just utanför Paris också. (Det enda, eller den enda Lederer jag känner till är en pokerherre vid namn Howard.) Ett värmeljus var tänt, men jag hade inget minne av att jag tänt det. Hur som helst tyckte jag att det skulle släckas. När jag gick fram till ljuset var det redan släckt, så jag gick och satte mig igen i soffan. Men då lyste ljuset igen. Så jag gick fram och tebax flera gånger. 🙂
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Nu får jag fan skärpa mig.. skräpa mig.... Typ 3:e eller 4:e gången som jag går ut utan att ta med mig plånka eller pengar, och bara snylta på brudar i min omgivning. Och då snackar jag inte på det hedervärda sättet, som typ DoL skulle kunna lyckas med, utan helt enkelt att få öl som almosa med kommentaren "jo men jag jobbar ju faktiskt, du får bjuda igen nån gång i framtiden när du också har ett jobb" 🙂 Ikväll fick jag fan till och med bussen betald. Pinsamt. manwhore. Fast nee. Du gör ju inget tebax? 🙂 Bara du inte hinner få ett rykte så... 😄
Micke H Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Idag vill jag spela ett spel och slappa hela dagen. Men vilket spel?
Dingbats Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Idag vill jag spela ett spel och slappa hela dagen. Men vilket spel? The Game of LOVE!
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 till mitt försvar försökte jag faktiskt övertala dem att INTE bjuda mig 🙂
Dingbats Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Är klockan inte mer? Najs! Bra att jag gick upp så tidigt!
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 Lalala, ska vara hundvakt ett helt dygn :S
Pico Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 Lalala, ska vara hundvakt ett helt dygn :S Mäh, promenadkompis ju! 🙂
Fidden Postat 18 april 2009 Trådstartare Postat 18 april 2009 mm, vet inte om den får gå så långt dock 🙂
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 jag vill få tag i de två billiga fåtöljer/gungstlarna på ikea till studion 🙂 lixom, 250 kr styck, osso sådär fult halvdesignat utryck 🙂
Emulator Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 ah. kanske annay tyg dårå, men jag tror de e sköna iaf 🙂 alternativet e denna, fast den e lite tråkigare va?
Recommended Posts