Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Nu får jag fan skärpa mig.. skräpa mig....

Typ 3:e eller 4:e gången som jag går ut utan att ta med mig plånka eller pengar, och bara snylta på brudar i min omgivning.

Och då snackar jag inte på det hedervärda sättet, som typ DoL skulle kunna lyckas med, utan helt enkelt att få öl som almosa med kommentaren "jo men jag jobbar ju faktiskt, du får bjuda igen nån gång i framtiden när du också har ett jobb" 🙂

Ikväll fick jag fan till och med bussen betald. Pinsamt.

Postat

Typ 3:e eller 4:e gången som jag går ut utan att ta med mig plånka eller pengar, och bara snylta på brudar i min omgivning.

Och då snackar jag inte på det hedervärda sättet, som typ DoL skulle kunna lyckas med, utan helt enkelt att få öl som almosa med kommentaren "jo men jag jobbar ju faktiskt, du får bjuda igen nån gång i framtiden när du också har ett jobb" 🙂

Du har blivit en läcker tjej!

Postat

Oj, hemsk dröm jag hade. Drömde jag gått och blitt psykotisk. Hade några vänner på besök som frågade när jag var i Lederer, Nederländerna.

Ett ställe jag aldrig hade hört talas om. Hade tydligen varit i något ställe just utanför Paris också.

(Det enda, eller den enda Lederer jag känner till är en pokerherre vid namn Howard.)

Ett värmeljus var tänt, men jag hade inget minne av att jag tänt det. Hur som helst tyckte jag att det skulle släckas. När jag gick fram till ljuset

var det redan släckt, så jag gick och satte mig igen i soffan. Men då lyste ljuset igen. Så jag gick fram och tebax flera gånger. 🙂

Postat

manwhore.

Fast nee. Du gör ju inget tebax? 🙂

Bara du inte hinner få ett rykte så... 😄

Postat

jag vill få tag i de två billiga fåtöljer/gungstlarna på ikea till studion 🙂 lixom, 250 kr styck, osso sådär fult halvdesignat utryck 🙂

34785_PE124980_S3.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.