oioioi Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 nån som har nåt bra tips på nån knävänlig konditionsträning som inte kostar pengar? Mitt knä gillar inte att springa, men cykla går utmärkt! Balansplatta ska visst vara bra för krassliga knän, har jag hört. Ska kolla upp det då/om jag får inspiration att träna.
Pico Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 men öhh.. Jag tänkte skriva,.,, POMM-fritt Snöfritt! 😕
Overkill Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 hej nu har vi en titel till projektarbetet. Kommunismens utmaningar på 2000-talet: Ett arbete om problemen Marx förbisåg Challenges of Communism in the 21st Century: A report on the problems Marx overlooked
Fidden Postat 16 april 2009 Trådstartare Postat 16 april 2009 Mitt knä gillar inte att springa, men cykla går utmärkt! Balansplatta ska visst vara bra för krassliga knän, har jag hört. Ska kolla upp det då/om jag får inspiration att träna. Japp, cykla vore guld, fast om man har gått och fått cykeln stulen så kostar det tyvärr 😕 balansplatta är bra för knäna, fast så mycket konditionsträning är det inte. Fast mitt knä är på bättringsvägen nu, så jag tror jag kan börja promenixa snart =)
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Segt att jobba idag...borde kanske försöka gå och lägga mig innan tolv när jag går upp klockan sex...
Pico Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Japp, cykla vore guld, fast om man har gått och fått cykeln stulen så kostar det tyvärr 🙂 balansplatta är bra för knäna, fast så mycket konditionsträning är det inte. Fast mitt knä är på bättringsvägen nu, så jag tror jag kan börja promenixa snart =) Promenixa is teh shit! Men inte idag... 😕 Blir faen fjällvandring om man vill ut idag.
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Det fanns en handikappad kille på mitt förra plugg som heter Dennis. Han och en klasspolare gjorde en egen låt på Ljud-lektionen med texten "Dennis dominerar, nu och alltid". Han gjorde också en musikvideo på det, med tjejer omslingrande kring honom och så. 😕 Har INGEN som helst aning varför jag kom att tänka på det eller varför jag ens säger det. Men nu har jag snart tryckt på Skicka så det är det redan försent...snart så...
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 En polare har just gjort slut med sin flickvän. Denna tjej kom jag jättebra överens med, och vi lovade varandra att hålla kontakten även om dom skulle göra slut. Men dom gånger jag snackat med henne på msn har hon varit väldigt undvikande...ska jag ge upp och acceptera att en vänskap oss emellan inte skulle funka eller ska jag fortsätta försöka?
Pazo Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Äh vafan, sluta tänka på de. Blire något så blire något. annars inte... Så äre bara
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Det ligger i min själva natur att tänka, grubbla och överanalysera saker. 😉🤪
Pico Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Det ligger i min själva natur att tänka, grubbla och överanalysera saker. 😉🤪 Ge henne lite andrum. Låt henne ta kontakt, och gör hon det inte alls, mja då kanske du har svaret där. 😉
oioioi Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Citat från den här veckan: Tisdags: "Var finns tomflaskorna, jag ska ut i parken och slåss" Onsdags: "Jag ska slåss igen, var finns plåster"
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Ge henne lite andrum. Låt henne ta kontakt, och gör hon det inte alls, mja då kanske du har svaret där. 🤪 Gotcha! 😉 En sak dock...jag vet att hon har psykiska problem. Hon lider ibland av depressioner och perioder av hemskt dåligt självförtroende. Skulle hemskt gärna vilja hjälpa henne...vet inte om hon fortfarande är inne i depressionen eftersom hon inte pratar med mig. Men jag borde kanske acceptera det också.
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Give me the courage to accept the things I cannot change...
Pico Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Gotcha! 😉 En sak dock...jag vet att hon har psykiska problem. Hon lider ibland av depressioner och perioder av hemskt dåligt självförtroende. Skulle hemskt gärna vilja hjälpa henne...vet inte om hon fortfarande är inne i depressionen eftersom hon inte pratar med mig. Men jag borde kanske acceptera det också. Av vad jag förstår så har du redan försökt. Deprimerad eller ej, du kan inte sätta ditt liv på paus eller så bara för att du inte hör något. Vårda andra relationer, och ha den där tjejen i "kanske-högen" där du ändå inte tänker lägga en massa krut i onödan. Ger hon andra signaler får du väl se över relationen igen och kanske uppgradera henne till en annan hög. 🤪 Kanske låter själviskt när jag säger så, jag menar inte att man skall strunta i andra människor. Men... "Takes two to tango", rajt? Det låter ju inte som om det handlar om en barndomskamrat heller, läget kan ju vara annorlunda en sån gång.
Micke H Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Visst har jag försökt. Så ja, du har rätt. Synd att förlora den relationen, men det är ju ingen jag träffat särskilt många gånger heller, så... Jag är kanske bara vän-desperat just nu. 🤪
Recommended Posts