Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

hmmm.... Funderar på att skita i skolan idag. Har massa å göra. Såg nu också att jag blev reggad på musikteri distans nu också. Kan va skönt å dra å snacka med syon lite om detaljer å sånt. hmmm

CSN, studentstaden och musiksnack...stuff to dooo!

Postat
hej hade körlektion det var mörkt halt och kul ändå

Jag har för mig jag drömde om det lite vagt! Jag drömde också att jag hade ett rullband med en lebbsexvideo på.

Postat
Jag blev raggad på igår, men jag fattade det inte... 😛

n00b

Hehe, det är ganska ofta jag inte fattar det. ☺️ Jag har kanske för många tjejpolare...

Postat

idag ska jag gå till skolan och lämna in en blankett. Sedan ska jag handla, käka lunch och sedan förhoppningsvis orka söka lite jobb.

INTRESSANT VA?!

Postat

hehe jo det har jag nu känner jag det här samtalet det står s som jag skriver man skulle ju ha spalter och så vidare va det är inte så krångligt sen kanske nån gång jag facebonka så du känner att så känner jag va lätt hej maria ja no sju år såhär jag planerar jätteliten ta henne före då nej det var ju klas jag är körd fan vad coolt nej det tror inte jag det spelar ingen roll bara för att texten och så vidare sen efter ett tag när man resonerar ja nähej nej vad gör du har du skrivit så mycket fan har du skrivit jag har ju börjat fastna för det här man börjar aldrig jag är inte arton än klart du gör jag som har gjort det vad glad jag blir shoot jo men asså på tecknat förut så ritade jag på datorn ja

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.