Dingbats Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Jag har köpt tre vinyler idag. Rick Astley - Whenever You Need Somebody Stu Daye - Free Parking Mikis Théodorakis - Bande original du film Zorba le Grec 10 kr st.
Pazo Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Ehm juste Jag hittade en liten påse med köttfärs i fickan på en jacka som varit nervikt i bryån i typ tre fyra veckor... 😛
Overkill Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 iofs, det är ju coolare att gilla debuten och första måste ju vara debuten. så det är lite mer true
Dingbats Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 iofs, det är ju coolare att gilla debuten och första måste ju vara debuten. så det är lite mer true Och så finns det ju de som gillar limited edition-EP:n de släppte efter andra världskriget, koreakriget. Men den måste man importera från USA för den kom aldrig hit.
Overkill Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Och så finns det ju de som gillar limited edition-EP:n de släppte efter andra världskriget, koreakriget. Men den måste man importera från USA för den kom aldrig hit. Eller den väldigt långa live-LPn som finns i Israel.
Emulator Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Paa island 😆 underbart land. Nu fattar jag verkligen varför Björks musik ær sð djefla mæktig. Hur coolt som helst...sladdat omkring i en hyr-impreza. fyrhjulsdriften kom væl till pass kan jag sæga. Asfalterade kostigar, fast utan asfalt. Sen kommer en skylt att vægen kommer bli sæmre 😉 hihi. Hustrun va inte alls impad av mit vægval =) Naa, underbart att se allt. urkrafter paa naat vis. coolt. Assaa bada i varma kællor is teh skit! Hot Kællah! Vi hörs snart igen mer folks 😄 gonatt!!
Pazo Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Va äre för störda förslag att censurera internet! VAFAN
Dingbats Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Ingen glad smiley! 🙂 Du ninjade mig! Jag menade 🙂 till Island. 🙁 till censur.
Overkill Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 ööööööh touchpad suger när man bitit ner nageln på högra pekfingret så långt att det gör ont när man använder det
Pico Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 ööööööh touchpad suger när man bitit ner nageln på högra pekfingret så långt att det gör ont när man använder det Ouchpad! 🙂
Recommended Posts