Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag har köpt tre vinyler idag.

Rick Astley - Whenever You Need Somebody

Stu Daye - Free Parking

Mikis Théodorakis - Bande original du film Zorba le Grec

10 kr st.

Postat
iofs, det är ju coolare att gilla debuten och första måste ju vara debuten. så det är lite mer true

Och så finns det ju de som gillar limited edition-EP:n de släppte efter andra världskriget, koreakriget. Men den måste man importera från USA för den kom aldrig hit.

Postat
Och så finns det ju de som gillar limited edition-EP:n de släppte efter andra världskriget, koreakriget. Men den måste man importera från USA för den kom aldrig hit.

Eller den väldigt långa live-LPn som finns i Israel.

Postat

Paa island 😆

underbart land. Nu fattar jag verkligen varför Björks musik ær sð djefla mæktig. Hur coolt som helst...sladdat omkring i en hyr-impreza. fyrhjulsdriften kom væl till pass kan jag sæga. Asfalterade kostigar, fast utan asfalt. Sen kommer en skylt att vægen kommer bli sæmre 😉 hihi.

Hustrun va inte alls impad av mit vægval =)

Naa, underbart att se allt. urkrafter paa naat vis. coolt.

Assaa bada i varma kællor is teh skit!

Hot Kællah!

Vi hörs snart igen mer folks 😄

gonatt!!

Postat
ööööööh touchpad suger när man bitit ner nageln på högra pekfingret så långt att det gör ont när man använder det

Ouchpad! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.