Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

jag har 8000 och trodde jag var jätterik men sen så insåg jag att 3000 av dom bara låg tillfälligt på mitt konto och var pengar från mitt sparkonto som ska betala lite körskolegrejer och sen så ska 5500 gå till datorn sen så ja

Postat

Vafan? Såg just reklam för Caroline af Ugglas nya CD och den avslutas med orden: "Snälla, snälla, köp min nya CD!" 🙂

Postat
Vafan? Såg just reklam för Caroline af Ugglas nya CD och den avslutas med orden: "Snälla, snälla, köp min nya CD!" 🙂

🙂

Postat

☺️

Men så var det ju 1991 när Nirvana släppte sin skiva. I reklamfilmen så sa Kurt såhär: "Hey guys, could you please buy our rec... Nevermind."

🙂

Postat
Det är ungefär så mycket som jag har kvar den här månaden också...

Men mina ska typ räcka hela sommarn! Eller jag får ju 2000 till i studiebidrag tills dess, men sen lär jag ju inte få nåt sommarjobb så möööööp.

Postat

...sugigt att jag måste vänta i 2 minuter innan samplingarna har laddats färdig i EZ 😠

Ändå har jag skruvat ihop en relativt värstingdator 😐

Behöver jag snabbare hårdisk och ram-minne? 😮

..aja det fixar jag sen...nångång! 😑

Postat

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

ja de va crazy!

Postat
spännande...undrar hur det går?

Det gick bra!

Fick ögonkontakt med en söt tjej nere på Ica. 😠

Sen så vände hon bort blicken och ignorerade mig. 😐

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.