slejnard Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Två tupplurar och käkat pizza är vad jag lyckats med idag. 😄
Emulator Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 jag har lyssnat på mastringen nu. låter bra. kanske aningens rikt med diskant? får lyssna i bilen osso
debatt Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Ska säkerhetskopiera en massa från laptopen, typ allt, sedan avinstallera MS Office Pro testversion och avinstallera antingen Adobe Reader eller Acrobat Reader - vad är skillnaden mellan dem förresten? Därefter ta ställning till om jag ska avinstallera Toshiba Online Product Information-programmet. Sedan installera Microsoft Office Ny version. Därpå installera nya ljudkortets drivrutiner från Nätet, installera handboken från medföljande cd-n däremot, installera Ableton Live 7, testköra ljudkortet. Hoppas allt funkar då. Installera Acoustica, installera Sonic Record Now Deluxe Suite det nya, installera Cubase Essenial 4... till att börja med.... Ska även installera diskettstationen, scannern, digitalkameran, mobiltelefonen, digitalvideokameran, mastersynthen, slavsynthen etc... samt bildbehandlingsprogram ett par stycken, videoredigeringsprogram m.m. Koppla midi och testa... Men det blir inte idag det... allt det alltså... 😄
Emulator Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 LINUS PÅ LINJEN 😄 öh, nää. EP'n surreal ere de handlar om 🙂
Pazo Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 LINUS PÅ LINJEN 😄 öh, nää. EP'n surreal ere de handlar om 🙂 va är de för en?
Pazo Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 EP:n alltså.. inte linus på linjen... iof vet jag inte heller vem linus var 😄
Overkill Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Linus på linjen 1985 Är det Pingu som har skaffat extraknäck? 😄
Recommended Posts