Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
då kan ni ju lånbytas

det heter bytlånas ! ! !

🙂

Fan, prata inte om vikt. jag måste loosa massa kilon, och det får bli med hjälp av cykel och äta mindre portioner helt enkelt. Så fort jag försöker styrketräna så vill jag tebax ini i "lyfta mycket uta helvete-träsket" och då blir man fan inte smalare, man äter bara en massa och är hungrig hela tiden.

Cykla te jobbet och så får det bli.

Postat

Märkligt att folk inte äter typisk Påskmat nuförtiden.

Idag har det blivit ägg, sill, röd caviar, påskskinka, senap, färskpotatis, grönsallad, påskmust, cider, surdegsbröd, traditionell tårta.

Imon väntar vitlöksspäckad rosmarinmarinerad lammbog med klyftpotatis.

Annandag påsk laxfiléer.

Påskgodis - mest Belgisk choklad.

Mängder med pynt.

Postat

Mitt nya livsmotto: take no crap! Därför jag är hemma och tar mig en påsköl och kollar på Iron Maiden-dokumentär istället för att ge efter för svikare. 🙂

Påsköl förresten, den var inte jättegod. Tur att jag har en jävla massa olika sorter i kylen. 😛

Postat
Mitt nya livsmotto: take no crap! Därför jag är hemma och tar mig en påsköl och kollar på Iron Maiden-dokumentär istället för att ge efter för svikare. ☺️

Påsköl förresten, den var inte jättegod. Tur att jag har en jävla massa olika sorter i kylen. 😛

take the crap you need to take. Det gäller bara att veta vilken som är nödvändig och inte 🙂

Postat
take the crap you need to take. Det gäller bara att veta vilken som är nödvändig och inte ☺️

Kan du förklara närmare vad du menar? För jag har svårt att se vilken sorts skit du ska stillatigande ta emot, det är den sortens beteende som jämt och ständigt gör att jag mår dåligt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.