Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 10 kilo på en månad kan man gå ner, fast det lär inte vara kaggen som försvinner, mest en massa vatten 😄. Du kan kolla på soundborns tråd om hans LCHF eller VLCD-diet, det är nog det som gäller för riktigt snabb nedgång. Fast nåt vidare hälsosamt är det väl tveksamt om det är 😄4 kilo kan man också gå ner, men det är lite väl snabbt det också. Speciellt om man är sjuk. Det blir lätt så att man kör för hårt (som jag gjorde för någon månad sedan) och åker på nån överbelastning nånstans. Varför har ni så bråttom? beachsäsongen? 😄 Satsa långsiktigt och sikta på nästa år istället, eller till värmeböljan i augusti 😉 Du har säkert rätt. Men förra gången (lol?) så hände rejält mycket på en månad. Då åt jag iofs regelbundna mål och gick 2h40m per dag.
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Svettat sönder gjorde jag me! GILLART! Nu önskar jag jag hade en orbitrek i uppsala! 😄
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Du har säkert rätt. Men förra gången (lol?) så hände rejält mycket på en månad. Då åt jag iofs regelbundna mål och gick 2h40m per dag. De kommer jag fan ihåg! Goda tider det!! Förutom allt gnäll på att du behövde köpa nya kläder för nu var allt stort! 😄
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 De kommer jag fan ihåg! Goda tider det!! Förutom allt gnäll på att du behövde köpa nya kläder för nu var allt stort! 😉 Ja, och det gjorde jag. Så nu är problemet omvänt. 😄
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Och nu lyser solen som satan, så vi tar väl en timme till ute i luften då. 😄
Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Svettat sönder gjorde jag me! GILLART! Nu önskar jag jag hade en orbitrek i uppsala! 😄 tv-shop? 😉
Neosus Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Appropå det så ska jag nog bajje mig handla en citybike 😄
Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 egentligen borde man skaffa muskler men orka. klarar mig utan. 😄 väger 73 och är 185, så ganska lagom.
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Jag väger tydligen 61 nu 😄 Alltså gått upp 3 kilo... Och jag som ville typ gå ner 1 el 2 kilo innan jag tjockade 😉
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Så nu måste jag gå ner det plus det jag tjockat upp... 😄 DOCK så är vikten i sig inte problemet utan vad vikten består av! skulle inte ha något emot 61kg muskler och aslite fett 😉
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 jag har gått upp 4 kg på ett år 😉 ganska nöjd med det faktiskt. nu ska man bara få bort den delen som råkat bli fett också 😄
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 har man mer muskler bränner man mer fett... och ska man få större muskler så bränner man också fett medan man skaffar sig dem... Så därför är det också bra att gymma 😄
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 men nån ken shamrock-kropp lär man ju aldrig få. satsar mer på randy couture. han är mycket coolare.
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 men nån ken shamrock-kropp lär man ju aldrig få. satsar mer på randy couture. han är mycket coolare. Tycker jag också faktiskt... Fast jag vill nog inte ha en martial arts kropp... tycker de är lite för biffiga... Jag vill ha en Tyler Durden kropp.
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 Tycker jag också faktiskt...Fast jag vill nog inte ha en martial arts kropp... tycker de är lite för biffiga... Jag vill ha en Tyler Durden kropp. han är ju bara tokdeffad.
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 han är ju bara tokdeffad. Men lite muskler äre på de också! inte mkt dock! så vill jag ha de! å vara apdeffad! Skulle jag tokdeffa nu så skulle jag bli lite konstig 😄
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 jag skulle nog hamna där nånstans om jag lyckades med en tokdeff...
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 jag skulle nog hamna där nånstans om jag lyckades med en tokdeff... jag också.. förutom armarna å axlarna... måste förbättra det som fan... Jag är lite oproportionerlig också... stor rumpa/lår/ben... så skulle jag bli asmal i överkroppen så skulle de se konstigt ut nertill 😄 Så jag måste öka muskelmassan upptill en bit för att bli proportionerlig... Specieltl övre ryggen, axlar å övrebröst/framaxlar
Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Joggning innebär att man springer lätt i syfte att öka sitt välbefinnande, eller som uppvärmning inför löpning eller annan idrott. Springer man så går det ju snabbt. Joggning är ju lite lätt sådär.
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 jag också.. förutom armarna å axlarna... måste förbättra det som fan...Jag är lite oproportionerlig också... stor rumpa/lår/ben... så skulle jag bli asmal i överkroppen så skulle de se konstigt ut nertill 😄 Så jag måste öka muskelmassan upptill en bit för att bli proportionerlig... Specieltl övre ryggen, axlar å övrebröst/framaxlar hehe, vi är precis tvärt om. jag har tandpetare till ben, men har stora axlar och armar. små bröst dock, men det har ju tyler också 😉
Recommended Posts