Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
10 kilo på en månad kan man gå ner, fast det lär inte vara kaggen som försvinner, mest en massa vatten 😄. Du kan kolla på soundborns tråd om hans LCHF eller VLCD-diet, det är nog det som gäller för riktigt snabb nedgång. Fast nåt vidare hälsosamt är det väl tveksamt om det är 😄

4 kilo kan man också gå ner, men det är lite väl snabbt det också. Speciellt om man är sjuk. Det blir lätt så att man kör för hårt (som jag gjorde för någon månad sedan) och åker på nån överbelastning nånstans.

Varför har ni så bråttom? beachsäsongen? 😄

Satsa långsiktigt och sikta på nästa år istället, eller till värmeböljan i augusti 😉

Du har säkert rätt. Men förra gången (lol?) så hände rejält mycket på en månad. Då åt jag iofs regelbundna mål och gick 2h40m per dag.

Postat
Du har säkert rätt. Men förra gången (lol?) så hände rejält mycket på en månad. Då åt jag iofs regelbundna mål och gick 2h40m per dag.

De kommer jag fan ihåg! Goda tider det!!

Förutom allt gnäll på att du behövde köpa nya kläder för nu var allt stort! 😄

Postat
De kommer jag fan ihåg! Goda tider det!!

Förutom allt gnäll på att du behövde köpa nya kläder för nu var allt stort! 😉

Ja, och det gjorde jag. Så nu är problemet omvänt. 😄

Postat

Så nu måste jag gå ner det plus det jag tjockat upp... 😄 DOCK så är vikten i sig inte problemet utan vad vikten består av! skulle inte ha något emot 61kg muskler och aslite fett 😉

Postat

jag har gått upp 4 kg på ett år 😉

ganska nöjd med det faktiskt. nu ska man bara få bort den delen som råkat bli fett också 😄

Postat

men nån ken shamrock-kropp lär man ju aldrig få. satsar mer på randy couture. han är mycket coolare.

Postat
men nån ken shamrock-kropp lär man ju aldrig få. satsar mer på randy couture. han är mycket coolare.

Tycker jag också faktiskt...

Fast jag vill nog inte ha en martial arts kropp... tycker de är lite för biffiga... Jag vill ha en Tyler Durden kropp.

Postat
Tycker jag också faktiskt...

Fast jag vill nog inte ha en martial arts kropp... tycker de är lite för biffiga... Jag vill ha en Tyler Durden kropp.

han är ju bara tokdeffad.

Postat
jag skulle nog hamna där nånstans om jag lyckades med en tokdeff...

jag också.. förutom armarna å axlarna... måste förbättra det som fan...

Jag är lite oproportionerlig också... stor rumpa/lår/ben... så skulle jag bli asmal i överkroppen så skulle de se konstigt ut nertill 😄

Så jag måste öka muskelmassan upptill en bit för att bli proportionerlig... Specieltl övre ryggen, axlar å övrebröst/framaxlar

Postat

Joggning innebär att man springer lätt i syfte att öka sitt välbefinnande, eller som uppvärmning inför löpning eller annan idrott.

Springer man så går det ju snabbt. Joggning är ju lite lätt sådär.

Postat
jag också.. förutom armarna å axlarna... måste förbättra det som fan...

Jag är lite oproportionerlig också... stor rumpa/lår/ben... så skulle jag bli asmal i överkroppen så skulle de se konstigt ut nertill 😄

Så jag måste öka muskelmassan upptill en bit för att bli proportionerlig... Specieltl övre ryggen, axlar å övrebröst/framaxlar

hehe, vi är precis tvärt om. jag har tandpetare till ben, men har stora axlar och armar. små bröst dock, men det har ju tyler också 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.