Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 hahaha... vare därför de var så jälla mkt aktion igårkväll? Kompensera för idag? 😉
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Jag drömde att jag var på muggen och sket. Sen när jag var klar så upptäcker jag att jag inte har något papper att torka arslet med! Hade glömt att köpa! 😉
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 10kg på en månad, fixar man det tro? Min kagge behöver snart en egen lägenhet, och det har jag inte råd med. 😉
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Alltså... jag måste gå ner 4kg!! på en månad också! fixar man det havandes hosta å snuvva?
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 (redigerat) Alltså... jag måste gå ner 4kg!! på en månad också! fixar man det havandes hosta å snuvva? Fan 4kg, då behöver man ju bara gå på toaletten! 😉 Edit: Men seriöst, skippa bara pizzorna, ölen och socker så kommer du säkert en bra bit på vägen. 😎 Redigerat 11 april 2009 av Pico
Pazo Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Fan 4kg, då behöver man ju bara gå på toaletten! 😉 Edit: Men seriöst, skippa bara pizzorna, ölen och socker så kommer du säkert en bra bit på vägen. 😎 meh! troru själv jag kan skippa ölen? 😛
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 var de ett ja? 😎 Jag kan inte direkt svara på din fråga, därav 😛😉
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 meh! troru själv jag kan skippa ölen? 😉 Då kan du klistra blyvikter i botten på ölflaskorna så att du tränar armar när du häver.
Neosus Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 😎 Ni kan skicka över lite fett till mig. Behöver misnt 10 kg 😉
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 10 kilo på en månad kan man gå ner, fast det lär inte vara kaggen som försvinner, mest en massa vatten 😉. Du kan kolla på soundborns tråd om hans LCHF eller VLCD-diet, det är nog det som gäller för riktigt snabb nedgång. Fast nåt vidare hälsosamt är det väl tveksamt om det är 😛 4 kilo kan man också gå ner, men det är lite väl snabbt det också. Speciellt om man är sjuk. Det blir lätt så att man kör för hårt (som jag gjorde för någon månad sedan) och åker på nån överbelastning nånstans. Varför har ni så bråttom? beachsäsongen? 😄 Satsa långsiktigt och sikta på nästa år istället, eller till värmeböljan i augusti 😎
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Skulle nog också behöva en 10kg extra. Kan man kanske beställa det online?
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 Skulle nog också behöva en 10kg extra. Kan man kanske beställa det online? Börja träna hemma, så lägger du på dig en 2-3 kg muskler per år utan att träna ihjäl dig.
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Börja träna hemma, så lägger du på dig en 2-3 kg muskler per år utan att träna ihjäl dig. Har försökt med det där åtskilliga gånger, men jag är nog för lat för att hålla på... 😉 För övrigt fick jag ett spam-mail om bantningspiller bara för det! 😎
Fidden Postat 11 april 2009 Trådstartare Postat 11 april 2009 Har försökt med det där åtskilliga gånger, men jag är nog för lat för att hålla på... 😉 känner igen det... vet inte hur många gånger jag börjat och sen slutat efter nån månad 😎 det var först när jag fick en rejäl sträckning i nacken efter att ha använt ett fucking HÅLSLAG som jag kom fram till att jag nog behövde träna lite mer långsiktigt.
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 känner igen det... vet inte hur många gånger jag börjat och sen slutat efter nån månad 😎 det var först när jag fick en rejäl sträckning i nacken efter att ha använt ett fucking HÅLSLAG som jag kom fram till att jag nog behövde träna lite mer långsiktigt. Jag behöver nog också nån sån motivation, typ "du kommer dö om du inte börjar träna!" 😉
Recommended Posts