Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
på 10 poäng: nu lämnar vi ljudlöst k-land och närmar oss en stad. ont om båtplats?

fan, jag kunde den ju 😛

Postat

Sorry Emu... det var en bekant

Hälsa frun!

Den senaste dock till Pazo

Rachel Ray - en rätt snygg, men verkar vara en vidrig människa?!

Postat
aah, den glittrar som en amerikansk serie 😛

haha, det där inlägget blev ganska intressant när det hamnade på fel ställe.

ska genast sluta leka med mitt glittriga glidmedel.

Postat

Vad jag menar är... hur f"n ska man kunna bedöma en människa man inte ens träffat??

DET GÅR JU INTE.

Mötte Håkan Hellström häromdan förresten...

Postat
Vad jag menar är... hur f"n ska man kunna bedöma en människa man inte ens träffat??

DET GÅR JU INTE.

Mötte Håkan Hellström häromdan förresten...

Men ändå är hon vidrig? 😛

Postat
Hur då vidrig?

Hon e ju på teve och så... och jag kan bara inte med henne, inte på något sätt...

Men som jag skrev - hur f"n ska man egentligen kunna ha en enda åsikt om nån man bara sett?

Postat
Hon e ju på teve och så... och jag kan bara inte med henne, inte på något sätt...

Men som jag skrev - hur f"n ska man egentligen kunna ha en enda åsikt om nån man bara sett?

Tycker vidrig känns som ett hårt ord. Jag har lite svårt för hennes fart och fläkt dock.

Lever om lite för mycke, och lite för ofta för min smak. Men då är jag norrlänning också. 😛

Postat (redigerat)

Pico... min instinktiva primitiva magkänsla är... Rachel är en fullkomligt vidrig människa. Men sedan tänker jag och använder hjärnan: vem är jag att bedöma det när jag inte ens träffat henne?

Redigerat av debatt
Postat
jävla tur att jag stängde ner alla 18+-sidor på den stationära förut, för nu satte sig min lillebror vid den 😄

så du lämnade -18 sidorna? 😄

Postat
10p: vi lämnar en gammal krigssåg och åker mot cheddarn – eller tvärtom, beror på språk.

hmm, åker vi mot schweiz från warsawa? jag kan inga städer i schweiz 😄

eller kanske. bern?

kanske är österrike också... eller nån jävla oststad i polen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.