Emulator Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Snart lördagOch jag som luktar fisk ur mun och stjärt Jag har försökt att dränka allt med bär men allt kommer tillbaks igen förstärkt I wanna wear leather And drift around on an oily flake Casue loving is greasy When you find someone who shits On your boots and you feel then no matter "How nice tits" she's not a wonderful being
debatt Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 😠 Denna ser jag som en förespråkare för alternativmedicin och alternativa behandlingsmetoder. Jag har en farbror som tränade på detta i 2 år och som sedan slapp glasögon, vilket han haft i 40 år...
debatt Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Jag ska köpa MS Office och en nätdel imon. Därefter vet jag inte vad jag ska skaffa - tvekar mellan 2 mikar eller Addictive drums.
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 Vad ska du med MS Office till? det finns ju gratisvarianter som gör samma sak =)
Emulator Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Vad ska du med MS Office till? det finns ju gratisvarianter som gör samma sak =) e väl enklast om man har det kanske på jobb eller så. ELler fixar gratisvarianterna colab med m$ ?
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 e väl enklast om man har det kanske på jobb eller så. ELler fixar gratisvarianterna colab med m$ ? du menar typ om det fixar m$ filformat? japp, inga problem.
Pazo Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Fan va ni har tjötat på de få timmar jag var borta... och på den lilla tid det tog att läsa ikapp! 😠
Recommended Posts