Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat

Ok, ok, ok, jag är lite på örat och har dissat Claes i en tråd... är det så allvarligt egentligen....?

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

SVT2

White concert

Hyllning till Beatles

30 artister: Daniel Lemma, Eric Gadd, Bo Kaspers, Aura, The Storm, Sandmen etc etc.

Redigerat av debatt
Postat

Sugen på att registrera min licenskod och börja köra Steinbergs Cubase, men jag vet inte om de ovala tecknen i koden med streck är nollor eller Oon och ALLA såna tecken ser ut så - så antingen finns det bara nollor eller Oon i koden.

Men hur fÄn ska man veta vilket det är???

Postat
Sugen på att registrera min licenskod och börja köra Steinbergs Cubase, men jag vet inte om de ovala tecknen i koden med streck är nollor eller Oon och ALLA såna tecken ser ut så - så antingen finns det bara nollor eller Oon i koden.

Men hur fÄn ska man veta vilket det är???

gee...testa?

Postat
Jag tycker att denna smiley 🙂 är nedlåtande och den borde inte få användas

jag tycker den är rolig? på vilket sätt är den nedlåtande om den används på rätt sätt ?

Postat
fy vad pretto att citera sin egen låttext 😠

.. öh.

SEEE MIN FRISYR

hur jag försvinner i ett moln som luktar brääääääääääääääänt

Moooooot min glasyr

att hälla ut dom bästa bullar som jag bränt

Postat
jag tycker den är rolig? på vilket sätt är den nedlåtande om den används på rätt sätt ?

Att himla med ögonen är kanske inte jättetrevligt IRL. But I see your point and withdraw my complaint.

Complaint? Säger man så?

Postat

Snart lördag

Och jag som luktar fisk ur mun och stjärt

Jag har försökt att dränka allt med bär

men allt kommer tillbaks igen förstärkt

Postat
Att himla med ögonen är kanske inte jättetrevligt IRL. But I see your point and withdraw my complaint.

Complaint? Säger man så?

ja brukar försöka använda den smajleyn som typ ironipekare på mig själv eller ngt. typ, himla med ögon ¨t nåt jag sagt. typ. dårå

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.