Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 Amen to that! Men samtidigt ska man aldrig nöja sig med att vara deppig! mm, visst är det så. fast några tårar måste man allt tillåta sig gråta, om man känner att det behövs. att bara blunda och gå vidare på en gång tjänar man nog inget på.
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 kaffefilter? du missade min porr-razzia i morse? 🙂
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 jag syftade mer på en såndär stor grej med en dildo som sitter fast på typ en pinne som går fram och tillbaka 🙂 Haha, moddad slagborr!
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 mm, visst är det så. fast några tårar måste man allt tillåta sig gråta, om man känner att det behövs. att bara blunda och gå vidare på en gång tjänar man nog inget på. Nej, har du helt rätt i. Men det är skitviktigt att inte fastna i deppandet. Livet är för kort för att gå omkring och må dåligt hela tiden.
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Jag citerar mig själv från Facebook: "Det är förbannat obekvämt att ligga huvudstupa framåt i skiten. Så det är lika bra att resa sig." 🙂
Overkill Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Haha, moddad slagborr! Får mig att tänka på Eurotrip. 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=UIiZkUTbuh4 3:55
Overkill Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 jag tycker det är lite soft att vara depp. iaf ibland.
Emulator Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 du missade min porr-razzia i morse? 🙂 jasså DE filtren 😄
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 jag tycker det är lite soft att vara depp. iaf ibland. jepp, fast det beror lite på graden också. en såndär bottenlös depression är aldrig soft.
Overkill Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 jepp, fast det beror lite på graden också. en såndär bottenlös depression är aldrig soft. nä, är väl skillnad på att vara lite depp och vara deprimerad. 🙂
Neosus Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Blir man så deppad så att man bara sover bort hela livet då har det gått förlångt
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 Blir man så deppad så att man bara sover bort hela livet då har det gått förlångt HA! det kan man göra utan att vara deppad också xD
Neosus Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 HA! det kan man göra utan att vara deppad också xD Jo javet ☺️
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 På tal om deppad, jag har varit väldigt deprimerad den senaste månaden. Men jag har under dom senaste dagarna börjat tröttna på det. Det är tråkigt att må dåligt. ☺️ Palla vara deprimerad när man kan må bra lixom! ☺️
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 I'M NOT GONNA TAKE IT! NO, I'M NOT GONNA TAKE IT! I'M NOT GONNA TAKE IT ANYMORE! ☺️
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Mina grannar skriker just nu på varandra och smäller i dörrar... ☺️
Emulator Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 jo. man måste dra sig ur skiten. Fast det måste lixom ske gradvis? om man peppar sig utan "substans" så åker man dit igen :S
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Man måste må dåligt innan man kan må bra. Men min poäng är: fastna inte i skiten! Det är kladdigt och allmänt äckligt!
Overkill Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 kollar die hard 4.0 nu och dom spelar the subways i början ☺️
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 jo. man måste dra sig ur skiten. Fast det måste lixom ske gradvis? om man peppar sig utan "substans" så åker man dit igen :S jag vet inte riktigt faktiskt... det där med depression är väl bara nån substans i hjärnan (hihi, nu stal jag ditt ord). jag lyckades nog varken hitta någon orsak eller psykologisk lösning till min depression för 2 år sedan, jag började springa och frisatte en massa endorfiner istället. Gick bra. Gick iofs till en kurator också, och det hjälpte kanske till lite. Åtminstone med att bidra till känslan av att jag gjorde något åt saken.
Emulator Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 jag vet inte riktigt faktiskt... det där med depression är väl bara nån substans i hjärnan (hihi, nu stal jag ditt ord). jag lyckades nog varken hitta någon orsak eller psykologisk lösning till min depression för 2 år sedan, jag började springa och frisatte en massa endorfiner istället. Gick bra. Gick iofs till en kurator också, och det hjälpte kanske till lite. Åtminstone med att bidra till känslan av att jag gjorde något åt saken. men det är ju inte en motsägelse? du gjorde något. säkert bearbetade du saker när du joggade. Sen kan ju depressionen vara rent kemisk, eller psykologisk också.
Fidden Postat 10 april 2009 Trådstartare Postat 10 april 2009 men det är ju inte en motsägelse? du gjorde något. säkert bearbetade du saker när du joggade. Sen kan ju depressionen vara rent kemisk, eller psykologisk också. True, true... ☺️
Micke H Postat 10 april 2009 Postat 10 april 2009 Vafan! Finns det inget jävla inbyggt bildredigerare på Macen. ☺️ iPhoto verkar ju bara något slags album-program...Pazo! Overkill! Eller nån! Hjälp mig!
Recommended Posts