Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Fidden verkar lite zonkad som inte orkar tänka xD

fick faktiskt lägga mig i soffan och sova framför tv'n en kvart för att jag inte orkade sitta vid datorn. Det är jobbigt med helgdagar 😉

Postat
😉 fan tufft att vara målis och släppa in den alltså

"that målvakt got owned8 sorry for bad svenglish) XD "

Postat

jaha... då vill farsan ha hem mig på söndag, för att han vill ha hjälp med att snickra nästa vecka... och så flyttar min bästa polare just den veckan. Vill ju liksom säga hejdå och hjälpa till med flytten, men jag har ju redan lovat att hjälpa farsan. Får helt enkelt hoppas att flytten är på helgen, så jag hinner hem.

Äsch, hon får helt enkelt låta bli att flytta. deppar ihop bara jag tänker på det.

Postat

Jämfört med att vara sådär jobbigt deppig utan någon riktig anledning, är det jääävligt mycket mer najs att vara deppig pga någon konkret orsak.

Postat
Kan man runka artificiellt?

hmm, konstgjord runk... det går nog med en dildo och en plasthand.

Postat
Protes + dildo 🙂

kanske till och med strap-on.

(hmm, nu får vi sluta använda sånna här ord, annars får jag snart användning av mina filter)

Postat
Jämfört med att vara sådär jobbigt deppig utan någon riktig anledning, är det jääävligt mycket mer najs att vara deppig pga någon konkret orsak.

Amen to that! Men samtidigt ska man aldrig nöja sig med att vara deppig!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.