Pazo Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Jaha... DÅ var clara dålig idag så jag fick stanna i uppsala... kul...
Pico Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Jaha... DÅ var clara dålig idag så jag fick stanna i uppsala... kul... Men, men.... då sprack ju din plan om ordningen i lägenheten! ☺️
Fidden Postat 9 april 2009 Trådstartare Postat 9 april 2009 (redigerat) Fan inte kul att vakna 8.30 när man gick å la sig vi 3... :s Var det 2 tjejer och du, eller en devil's threesome? edit: rättade till trädfelet Redigerat 9 april 2009 av Fidden
Overkill Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 något som förmodligen är priceless är ju att göra wet willy i devil's threesome ☺️
Pico Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 var det årets första regn där uppe? 😆 Näe det tror jag inte, men det gör under för att få bort den där snön som ligger kvar. 😄
debatt Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 (redigerat) Väntar på paketet. Alla skyller på varann. Musikaffären säger sig inte ha en aning om paketet delats upp i två paket och inte heller vet de vilka åkerier som tar paketen när de lämnat Englands gränser, men de måste väl veta vilka de anlitat??? Så nu halvstår jag här och väntar på något som jag inte vet OM det kommer, inte heller OM det är Posten, DHL, UPS, Schenker, Trump, Glotten, City Mail eller någon annan som levererar.. Så när Schenker ber mig kontakta musikaffären för att få fram OM paketet delats och därmed fått ett annat nummer, så man kan söka det, så har musikaffären ingen djävla aning. Och Schenker vet inte OM det är de som ska leverera. Och gubbdjäveln på affä'n där jag hämtade första paketet vägrar kolla. Kan han ha snott undan det? Trött Redigerat 9 april 2009 av debatt
Pazo Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Man kanske skulle dra in på randomställe och fråga efter sommarjobb 😆
debatt Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Väntar på paketet. Alla skyller på varann. Musikaffären säger sig inte ha en aning om paketet delats upp i två paket och inte heller vet de vilka åkerier som tar paketen när de lämnat Englands gränser, men de måste väl veta vilka de anlitat??? Så nu halvstår jag här och väntar på något som jag inte vet OM det kommer, inte heller OM det är Posten, DHL, UPS, Schenker, Trump, Glotten, City Mail eller någon annan som levererar.. Så när Schenker ber mig kontakta musikaffären för att få fram OM paketet delats och därmed fått ett annat nummer, så man kan söka det, så har musikaffären ingen djävla aning. Och Schenker vet inte OM det är de som ska leverera. Och gubbdjäveln på affä'n där jag hämtade första paketet vägrar kolla. Kan han ha snott undan det? Trött Kan va så.
debatt Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 äter penne rigate, currysås, färska räkor och musslor, lök.
Recommended Posts