Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 blerd = black nerd (12:13:42 AM) Pico: Blerd, Black nerd. (12:14:05 AM) -Pazo->: HÄHÄ 😆
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Heja Boston Bruins! Och det gick redigt bra i TF2 idag. Eldade upp en hel flock röda!
Overkill Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 (12:13:42 AM) Pico: Blerd, Black nerd.(12:14:05 AM) -Pazo->: HÄHÄ 😆 😄 🙂
slejnard Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Heja Boston jaaa! Det började med NHL-94/Sega megadrive då jag jämt var Boston:D nu är jag stort fan. lustigt.
debatt Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Första testet här med trummern Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Bra spelat!! Jag gillade gitarren helt klart!! Är det bas med som stöder i bakgrunden? Eller är gitarren dubblerad? Tycker nog att hihaten ska ha högre volym, den blir vääl tanig. Annars bra.
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 Börjar få tvångstankar att jag måste läsa här i längsta...tänk om jag missar nåt...visst är ni fast å kan inte ta er ur??? 😆jo Pazo...trummorna var fina! Och fidden...NHL-slutspel snart! skit i elitserien...nu sova...å drömma fram påskriff NHL går för sent, inte på någon kanal som jag har och dessutom har jag ingen relation till något av lagen, eller någon som spelar i dem.
debatt Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Heja Boston jaaa!Det började med NHL-94/Sega megadrive då jag jämt var Boston:D nu är jag stort fan. lustigt. PlayStation "1", NHL97 - Vancouver Canucks 😆
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 När jag var liten gillade jag Chicago blackhawks! 😆 Men sen har jag gått över till Detroit! 🙂
Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 När jag var liten gillade jag Chicago blackhawks!😆 Men sen har jag gått över till Detroit! 🙂 Samma här om Detroit. Var Yzerman-fan när jag lirade hockey själv en gång i tiden. 😄 Sen har vi ju en drös svenskar där så jag tycker det är intressant att följa.
Overkill Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jag älskar Detroit eftersom det var laget jag samlade på när jag höll på med hockeykort. Larry Murphy, Chris Osgood, Yzerman, Chelios, Mike Vernon, etc. 🙂 😆
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jag älskar Detroit eftersom det var laget jag samlade på när jag höll på med hockeykort. Larry Murphy, Chris Osgood, Yzerman, Chelios, Mike Vernon, etc. 🙂 😆 Då var du fan sent ute! 😄 När jag samlade hockeybilder var chelios Blackhawks! Liten anledning tilla tt jag senare bytte mot detroit också 😄
Dingbats Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 usch usch usch i så fall, alkohol är farligt farligt dåligt dåligt!
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Har nisett lotta engberg i senaste bingolottoreklamen!?!? 😄
Pazo Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Jooorå! Leker med trumpluggen 😄 Görurå? Sitter här å slappar! Clara är ute å festar så jag väntar typ så hon slipper väcka mig om jag somnar tidigt 😄
Recommended Posts