Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

Heja Boston Bruins!

Och det gick redigt bra i TF2 idag. Eldade upp en hel flock röda!

Postat
Första testet här med trummern
😆

Bra spelat!! Jag gillade gitarren helt klart!! Är det bas med som stöder i bakgrunden? Eller är gitarren dubblerad?

Tycker nog att hihaten ska ha högre volym, den blir vääl tanig. Annars bra.

Postat
Börjar få tvångstankar att jag måste läsa här i längsta...tänk om jag missar nåt...visst är ni fast å kan inte ta er ur??? 😆

jo Pazo...trummorna var fina! Och fidden...NHL-slutspel snart! skit i elitserien...nu sova...å drömma fram påskriff

NHL går för sent, inte på någon kanal som jag har och dessutom har jag ingen relation till något av lagen, eller någon som spelar i dem.

Postat
Heja Boston jaaa!

Det började med NHL-94/Sega megadrive då jag jämt var Boston:D nu är jag stort fan. lustigt.

PlayStation "1", NHL97 - Vancouver Canucks

😆

Postat
När jag var liten gillade jag Chicago blackhawks!

😆

Men sen har jag gått över till Detroit! 🙂

Samma här om Detroit. Var Yzerman-fan när jag lirade hockey själv en gång i tiden. 😄

Sen har vi ju en drös svenskar där så jag tycker det är intressant att följa.

Postat

Jag älskar Detroit eftersom det var laget jag samlade på när jag höll på med hockeykort. Larry Murphy, Chris Osgood, Yzerman, Chelios, Mike Vernon, etc. 🙂

😆

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu nattar jag mig själv...

Postat
Jag älskar Detroit eftersom det var laget jag samlade på när jag höll på med hockeykort. Larry Murphy, Chris Osgood, Yzerman, Chelios, Mike Vernon, etc. 🙂

😆

Då var du fan sent ute! 😄

När jag samlade hockeybilder var chelios Blackhawks! Liten anledning tilla tt jag senare bytte mot detroit också 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.