Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
VM är ju inte så jädrarns långt borta. 😳

fast hockey-VM suger så hejdlöst! det enda som skulle göra det värt, var om tedenby plötsligt blev rightare och fick spela med harju och omark 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Fick ett mess från ett fan i dag... kändes gött!

Postat
fast hockey-VM suger så hejdlöst! det enda som skulle göra det värt, var om tedenby plötsligt blev rightare och fick spela med harju och omark 😳

Mmm, hockey-VM är ganska B-betonat, tyvärr. Såg gärna att de hade ett fotbolls-vmsupplägg på det hela.

drloop (oregistrerad)
Postat

Om man skulle ta och lira lite CS eller TF2?

Postat
Om man skulle ta och lira lite CS eller TF2?

Jag har fastnat lite i BF2 och Pazo påminner mig varje dag om vilken nörd jag är. 😳

Postat
Jag har fastnat lite i BF2 och Pazo påminner mig varje dag om vilken nörd jag är. 😳

Då kan du ju kontra med att han precis har köpt två kuber plus extra stickers från Kina för $20 och sköter om dom med silikonsprej.

I rest my case. 😄

Postat
Då kan du ju kontra med att han precis har köpt två kuber plus extra stickers från Kina för $20 och sköter om dom med silikonsprej.

I rest my case. 😳

Jorå, kuberna finns redan med i min kontring! xD

Postat

Beam Fortress?

Postat

och på måndag har både arthur och douglas namnsdag, så då får man väl ta med sig handduken ut antar jag.

Postat

Börjar få tvångstankar att jag måste läsa här i längsta...tänk om jag missar nåt...visst är ni fast å kan inte ta er ur??? 😳

jo Pazo...trummorna var fina! Och fidden...NHL-slutspel snart! skit i elitserien...nu sova...å drömma fram påskriff

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.