Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 VM är ju inte så jädrarns långt borta. 😳 fast hockey-VM suger så hejdlöst! det enda som skulle göra det värt, var om tedenby plötsligt blev rightare och fick spela med harju och omark 😄
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Fick ett mess från ett fan i dag... kändes gött!
Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 fast hockey-VM suger så hejdlöst! det enda som skulle göra det värt, var om tedenby plötsligt blev rightare och fick spela med harju och omark 😳 Mmm, hockey-VM är ganska B-betonat, tyvärr. Såg gärna att de hade ett fotbolls-vmsupplägg på det hela.
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Om man skulle ta och lira lite CS eller TF2?
Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Om man skulle ta och lira lite CS eller TF2? Jag har fastnat lite i BF2 och Pazo påminner mig varje dag om vilken nörd jag är. 😳
Overkill Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jag har fastnat lite i BF2 och Pazo påminner mig varje dag om vilken nörd jag är. 😳 Då kan du ju kontra med att han precis har köpt två kuber plus extra stickers från Kina för $20 och sköter om dom med silikonsprej. I rest my case. 😄
Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Då kan du ju kontra med att han precis har köpt två kuber plus extra stickers från Kina för $20 och sköter om dom med silikonsprej. I rest my case. 😳 Jorå, kuberna finns redan med i min kontring! xD
Overkill Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 på tal om det så cyklade jag bort till OK förut och köpte silikonsprej. 😳
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 Jag har fastnat lite i BF2 och Pazo påminner mig varje dag om vilken nörd jag är. 😳 Beam Fortress?
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 det är romernas nationaldag idag, om ni missat det
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 och på måndag har både arthur och douglas namnsdag, så då får man väl ta med sig handduken ut antar jag.
slejnard Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Börjar få tvångstankar att jag måste läsa här i längsta...tänk om jag missar nåt...visst är ni fast å kan inte ta er ur??? 😳 jo Pazo...trummorna var fina! Och fidden...NHL-slutspel snart! skit i elitserien...nu sova...å drömma fram påskriff
Recommended Posts