Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 (redigerat) TBG-WIO Näe, klarar inte låta det stå kvar. Återkommer ifall jag kommer på något bättre som inte haltar i språket. xD Redigerat 8 april 2009 av Pico
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Hmm, märkligt passande. Jag hade beställt svart nagellack, och jag råkade skära mig när jag skulle öppna paketet, och skrek som en tjej när jag gjorde det. 😄
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Hmm, märkligt passande. Jag hade beställt svart nagellack, och jag råkade skära mig när jag skulle öppna paketet, och skrek som en tjej när jag gjorde det. 😄 🙂
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Nagellacket in action: Det stämmer verkligen det dom säger - det sitter i fingrarna... 😄
Neosus Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Första testet här med trummern Your browser does not support the HTML5 audio tag 🥰
Dingbats Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Första testet här med trummern Your browser does not support the HTML5 audio tag 🥰 Låter bra det! Fast jag har lite svårt för EZDrummers virvel i längden, men det är ju svårt att göra nåt åt.
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Första testet här med trummern Your browser does not support the HTML5 audio tag De lät bra! Förutom de omöjliga slagen du lägger in! 😄
Neosus Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 haha 😄 Ja det går säkert att klura till det lite bättre
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Men man kan ju byta virveln... eller lägga på flera.
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 De lät bra! Förutom de omöjliga slagen du lägger in! 😄 Äh, det är du som suger på att spela trummor.
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jaja, nu har jag Pico´s profil som bokmärke för längsta trådeb... jag kanske borde ordna nåt mer permanent?
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 ganska skönt ändå att hockeysäsongen är över, blir alltid så paralyserad. Förra året kom jag inte igång på riktigt med exjobbssökandet förrän finalen var klar. kanske blir samma med jobbsökning i år, iallafall hoppas jag på det =)
Pico Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 ganska skönt ändå att hockeysäsongen är över, blir alltid så paralyserad. Förra året kom jag inte igång på riktigt med exjobbssökandet förrän finalen var klar. kanske blir samma med jobbsökning i år, iallafall hoppas jag på det =) VM är ju inte så jädrarns långt borta.
Overkill Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Inga pizzor öppet nu 😄 om du frågar calzonen snällt kanske du kan få komma in i hans inbakade fina deg?
Recommended Posts