Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
TBG-WIO

Näe, klarar inte låta det stå kvar.

Återkommer ifall jag kommer på något bättre som inte haltar i språket. xD

Redigerat av Pico
Postat

Hmm, märkligt passande. Jag hade beställt svart nagellack, och jag råkade skära mig när jag skulle öppna paketet, och skrek som en tjej när jag gjorde det. 😄

Postat
Första testet här med trummern
🥰

Låter bra det! Fast jag har lite svårt för EZDrummers virvel i längden, men det är ju svårt att göra nåt åt.

drloop (oregistrerad)
Postat

Men man kan ju byta virveln... eller lägga på flera.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jaja, nu har jag Pico´s profil som bokmärke för längsta trådeb... jag kanske borde ordna nåt mer permanent?

Postat

ganska skönt ändå att hockeysäsongen är över, blir alltid så paralyserad. Förra året kom jag inte igång på riktigt med exjobbssökandet förrän finalen var klar. kanske blir samma med jobbsökning i år, iallafall hoppas jag på det =)

Postat
ganska skönt ändå att hockeysäsongen är över, blir alltid så paralyserad. Förra året kom jag inte igång på riktigt med exjobbssökandet förrän finalen var klar. kanske blir samma med jobbsökning i år, iallafall hoppas jag på det =)

VM är ju inte så jädrarns långt borta. :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt snyggt trumset Pazo!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.