Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Fyfan vad sjukt mycket stöd jag ändå fått från olika människor, både bekanta och obekanta. Känns skönt att vet att det är hon som är en fitta, och inte jag som beter mig illa i det här... 😄
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Meh, de ju klart de e hon 😄 Ibland behöver jag kanske få höra det också. 😛 Fitt-tjejer alltså. Beblanda er inte med folk av det motsatta könet under 20, det är mitt tips. Dom är knappt ens redo att sluta använda pottan då. 😛
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jag gillar enorma nedvärderande generaliseringar. Nåja, mitt i allt nedvärderande ligger det ändå ett korn av sanning. Många människor under 20 har inte lärt sig handskas med sina egna eller med andras känslor, och av ren okunnighet så sårar dom folk till höger och vänster. Gäller självklart inte alla. Och hade du fått gå igenom vad jag har gått igenom den senaste månaden hade du också blivit bitter och cynisk, det kan jag säga dig!
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 nähepp... om man skulle ta hissen ner och kolla in den tomma postlådan idag igen...
Pazo Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jamen ge mig din adress kan jag se till att du kan få post varje dag 🙂
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 är du en fulgubbe? isåfall får du inte min adress 🙂
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 skojja ba, jag är snyggare än hasselhoff 🙂
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 skojja ba, jag är snyggare än hasselhoff 🙂 Inte så svårt iofs. You're more hassel than the hoff!
Recommended Posts