Overkill Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 nu kör vi 20 frågor! jag tänker på en/ett/något, så fråga på och numrera frågorna!
Krokodil Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Och så blev han ensam. Han grät. Ensam. I sin ensamhet grät han. Han grät och ensamheten grämt med honom. Men inte förrän de båda hade tagit sig en kopp meskalin tillsammans. Det brukade de göra, de båda. Ett tidsfördriv, så att säga. Men så föll väggarna i hans lägenhet över sig själva, samtidigt som luften självantändes i en kvadratisk vecklingsprocess. Det vill säga, luften vecklades kvadratiskt och brann. Ganska roligt att beskåda, tyckte de. Jaha, sen sov de.
Krokodil Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Och av apelsinelefanten fick vi då rakt inget svar. Istället snickrade den ihop en gammal grammofon som vi fick åka rullskridskor på medan den snurrade knastrigt. Men inte nog med det, det kom en gammal automatisk zebra och stiftade bekantskap med mitt inneröra. Stigbygeln, sa ja, den passar ju bra för fan i helvete. Då tog han illa upp 🙂 Nääääääääääääää. Jaha. Nä. Jo. Jahaja. JAHA. Nejnej. Jo. Jahajahahajaha-ha.
Krokodil Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 - Men hönt ä ta för bil han har nu ra? Pontjack!? Gud bevar öss! Det blir bakleä i tanken da han klämmä på gasen. Så här blirä: virvlä! - Ja, en töcken skull du att ha rä - Nej, sö fan i helvet att jä ska. Ska jä ha en bil sö köpä jä en söm jä har råa å åk i. Fy fan, jä fattä mä int på fölk. Jä fattä int fölk, tamäfan jä dä gär. Hönt ska int en töcken jävel gå på bar i skatt å försäkring, å senna da re ska tank.
Krokodil Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 - Men brebann de köstä in myck dä heller. När ska vi beställ de ra? - Ja, jä ska ra fan aldri beställ. Int för att jä förstår fördeln merre. - Men om det går fortä å ladd ner. - M-men hö-hö-hönna ärrä söm ska laddes IN!? Jä har fullkomlit komplett laddutrustning ner i källern, å där laddä jä se styggt sö att jä kan blås bort hela na här stugga när jä vill. Och det köstä ingan det! - Men hönt ä dä för ladder da? - Den jä ladda laddkrut i. Jä kan ladd på så fan dä blås bort hela helvet här. - Men det har itna med brebann å gör. - Men det köstä ingan de jä laddä! Det går å ladd sö fan ätt.
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Igår blev jag spottad i ansiktet. Idag säger jag FUCK YOU! Jag har slutat visa hänsyn till andra människor nu.
Fidden Postat 8 april 2009 Trådstartare Postat 8 april 2009 jag vill också vara arg, men här är allt bara så beige och oupprörande... 😄 gör en hård jävla låt nu micke!
Micke H Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Finns det något värre än folk som baktalar dig, folk som går bakom ryggen på dig och folk som inte vågar ta sina konflikter med dig face to face? Särskilt när den person som gör det är den person som jag en gång i tiden kallade min bästa vän? Ja, igår var jag ledsen. Idag är jag fly förbannad.
Recommended Posts