drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 njaa.. trummorna har hamnat väldigt långt bort och gurorna hur långt fram som hellst. Tycker dessutom allting förutom sången saknade topp i eq. elelr bar agitarrerna kanske... de är så mullriga att de liksom tappar i övre registret. Mm, skulle vara lite old school... trummor nästan bortibak... jaja... det var bara skoj... roligt att prova nya genres.
drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 jag får tillbaka 788 på deklarationen Hurra!
Dingbats Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 jag får tillbaka 788 på deklarationen Vad vuxen du är då!
Fidden Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 Om jag hade pengar jabba dabba dibi dibi dibi dibi dibi daj bara gå omkring och rabbadam hela fickan full med guld.. Jobba när jag ville jabi dabi dibi dibi dibi dibi dibi daj om jag bara vore lite rik rabbi dibbi dibb dabbi daj…
Dingbats Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Det känns som det var nåt jag skulle göra innan jag skulle göra det som jag också skulle göra...
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 A chicken and an egg finish having sex. The chicken rolls over and lights a cigarette. The chicken then says "Well I guess that solves that question."
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 My eyes are tired, but I can't sleep I try to live through each day And every time I take that leap I lose my way, walk astray
slejnard Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Wrrroooowcken RwwooowwLL dr loop! Lunchen satt som en smäck! Snart dax att baxa ut frukosten... 😄
drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Sure Pazo, klart du skall köra mitt kneg i sommar! Det får vi ordna på når sätt.
drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Märklig senapstub... det slutar liksom aldrig att komma ut senap... utan att jag tryckar alltså.
Pazo Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Sure Pazo, klart du skall köra mitt kneg i sommar!Det får vi ordna på når sätt. De fixar vi! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Undra vad mitt rockband skall heta? Die Budhas?
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Reklamen i toppen känns inte så riktad eller relevant...
Fidden Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 Det gjorde inte ont i knät när jag var nere på entréplan och hämtade posten nu =) Iofs tog jag hissen, men ändå. 🙂
Recommended Posts