Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
KUBANERNA KUBANERNA KUBANERNA!!! 😛😄 :D 😄

Men vem fan kommer med paket kl 08.20 på möra! störd!

kubanerna såklart.

hade de borrat hål i paketen så de kunde andas?

Postat

Fuck! Vaknade med en böld på ryggen som gör ont som fan! Vilken ställning jag än sitter i. 😄

Känns som ovanstående mening har mycket citat-potential... 😛

Postat
Fuck! Vaknade med en bög på ryggen som gör ont som fan! Vilken ställning vi än ligger i. 😄

😛

Postat

Jag drömde att jag chattade på Helgon med en assnygg tjej. Sen så vaknade jag och ville gå online och svara henne. Sen somnade jag om.

😲

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Igårkväll lämnade jag synten och provade lite annan rock...

Sången är kass men jag tycker jag fick till ljudbilden rätt ok... eller?

Lyssna högt!

Redigerat av drloop
Postat

jag räknade efter lite igår, och kom fram till att jag ligger på lite drygt 2000kcal i käk om dagen. Grymt lagom! Motsvarar ganska precis min basalomsättning. Var orolig att jag låg lägre =)

jag behöver med andra ord bara röra på mig lite för att bli av med kaggen 😲

synd bara att knät blev sämre av att bära runt på ett kök i torsdags... och att jag åt upp en årsförbrukning godis hemma hos mina föräldrar.

Postat

njaa.. trummorna har hamnat väldigt långt bort och gurorna hur långt fram som hellst. Tycker dessutom allting förutom sången saknade topp i eq. elelr bar agitarrerna kanske... de är så mullriga att de liksom tappar i övre registret.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.