Dingbats Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 när jag säger godnatt så betyder det att jag kommer sova om typ två timmar :/
Overkill Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 öööh somnade mkldäer sneb bakna jag och nu sk jag siva ugen gonatt
Pazo Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 KUBERNA KUBERNA KUBERNA!!! 😛😄 :D 😄 Men vem fan kommer med paket kl 08.20 på möra! störd!
Fidden Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 KUBANERNA KUBANERNA KUBANERNA!!! 😛😄 :D 😄 Men vem fan kommer med paket kl 08.20 på möra! störd! kubanerna såklart. hade de borrat hål i paketen så de kunde andas?
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Fuck! Vaknade med en böld på ryggen som gör ont som fan! Vilken ställning jag än sitter i. 😄 Känns som ovanstående mening har mycket citat-potential... 😛
Fidden Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 Fuck! Vaknade med en bög på ryggen som gör ont som fan! Vilken ställning vi än ligger i. 😄 😛
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Jag sätter eld på mig själv för att föda det perfekta elementet.
Dingbats Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Jag drömde att jag hade en rubikskub som var ännu sämre än den jag har.
Micke H Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Jag drömde att jag chattade på Helgon med en assnygg tjej. Sen så vaknade jag och ville gå online och svara henne. Sen somnade jag om. 😲
slejnard Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Drömde inte fram nån låt.🥰 Ser iaf fram emot lunchen! 😲
drloop (oregistrerad) Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 (redigerat) Igårkväll lämnade jag synten och provade lite annan rock... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är kass men jag tycker jag fick till ljudbilden rätt ok... eller? Lyssna högt! Redigerat 7 april 2009 av drloop
Fidden Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 jag räknade efter lite igår, och kom fram till att jag ligger på lite drygt 2000kcal i käk om dagen. Grymt lagom! Motsvarar ganska precis min basalomsättning. Var orolig att jag låg lägre =) jag behöver med andra ord bara röra på mig lite för att bli av med kaggen 😲 synd bara att knät blev sämre av att bära runt på ett kök i torsdags... och att jag åt upp en årsförbrukning godis hemma hos mina föräldrar.
Pazo Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 njaa.. trummorna har hamnat väldigt långt bort och gurorna hur långt fram som hellst. Tycker dessutom allting förutom sången saknade topp i eq. elelr bar agitarrerna kanske... de är så mullriga att de liksom tappar i övre registret.
Recommended Posts