Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

men hade en del otur med! gick för att ta ut pengar, och då stod det att jag slått fel kod. jaha, tänkte jag och så gick jag till en annan automat. har koden uppskriven i mobilen så jag kollade och ja det stämde allt. testade igen, funkade inte. då gick jag till en tredje automat (den här gången min banks automat) men då tog automatjäveln kortet. så jag fick bara köpt en samlingsskiva med 19 olika band från athens för den kostade bara 20. så nu har jag inget kort och fick inte köpt skivorna jag hade tänkt 😄

Postat (redigerat)
Idag gick jag för att ta ut pengar, och då stod det att jag slått fel kod. jaha, tänkte jag och så gick jag till en annan automat. har koden uppskriven i mobilen så jag kollade och ja det stämde allt. testade igen, funkade inte. då gick jag till en tredje automat (den här gången min banks automat) men då tog automatjäveln kortet. så jag fick bara köpt en samlingsskiva med 19 olika band från athens för den kostade bara 20. så nu har jag inget kort och fick inte köpt skivorna jag hade tänkt. FML

I agree, your life is f***ed (264) - you deserved that one (359853)

jag rättade till den.

Redigerat av Fidden
Postat

Men åh! Jag skulle ju lyssna på din aprilgrej Pazo, men så råkade jag sätta på en skiva och nu måste jag vänta i 50 minuter... :/

Postat
eeh.... måste du vänta för den skivan är bra eller vadå? 😄

Ja och för att man inte kan stänga av en skiva mitt i!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.