Pazo Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 fan vatrött i benen nu! hahah. KOmmer ha fett ont imöra 😏 Spelade fotboll i dryga 90 min 🙂
Fidden Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 men vafan PAZO!!! Sluta upp med godiset nu 😏
Pazo Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 (redigerat) MEH! Jag tar typ bara fem bitar fyra gånger per dag! EDIT: JA OKEJ! Typ 10 varje gång! Redigerat 6 april 2009 av Pazo
Fidden Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 😄 Pasta karbonara på g! 😄 Aaah, the candy of meats.
Overkill Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 men hade en del otur med! gick för att ta ut pengar, och då stod det att jag slått fel kod. jaha, tänkte jag och så gick jag till en annan automat. har koden uppskriven i mobilen så jag kollade och ja det stämde allt. testade igen, funkade inte. då gick jag till en tredje automat (den här gången min banks automat) men då tog automatjäveln kortet. så jag fick bara köpt en samlingsskiva med 19 olika band från athens för den kostade bara 20. så nu har jag inget kort och fick inte köpt skivorna jag hade tänkt 😄
Fidden Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 (redigerat) Idag gick jag för att ta ut pengar, och då stod det att jag slått fel kod. jaha, tänkte jag och så gick jag till en annan automat. har koden uppskriven i mobilen så jag kollade och ja det stämde allt. testade igen, funkade inte. då gick jag till en tredje automat (den här gången min banks automat) men då tog automatjäveln kortet. så jag fick bara köpt en samlingsskiva med 19 olika band från athens för den kostade bara 20. så nu har jag inget kort och fick inte köpt skivorna jag hade tänkt. FML I agree, your life is f***ed (264) - you deserved that one (359853) jag rättade till den. Redigerat 6 april 2009 av Fidden
Dingbats Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Men åh! Jag skulle ju lyssna på din aprilgrej Pazo, men så råkade jag sätta på en skiva och nu måste jag vänta i 50 minuter... :/
Pazo Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 eeh.... måste du vänta för den skivan är bra eller vadå? 😄
Dingbats Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 eeh.... måste du vänta för den skivan är bra eller vadå? 😄 Ja och för att man inte kan stänga av en skiva mitt i!
Recommended Posts