Emulator Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 mm. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag blir galen. nu har jag en till ide hur jag skall lösa möblemanget :S:S
Micke H Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 I'm awake! I see the mistakes I make! Hiding wounds won't ease the pain! Sleep won't make you whole again! Change the inside!
Micke H Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Wazzup, dawgs? Jag började morgonen med att beställa svart nagellack. Det tycks bli en sån där gay-dag med andra ord. Och jag fortsatte morgonen med att beställa lite coola kläder! FETT cool! 😲
debatt Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 (redigerat) Det är ute att vara cool. Slejnard: Om du tar bort din låt från MySpace-spelaren så försvinner den. Vad skulle den annars göra? Om någon addar din låt, så försvinner den inte hos dem bara för att du tar bort den. Så var det iaf för två månader sedan när vi pillade med det. Sedan är det vissa man inte får adda om man är band eller om man är provatperson - kommer inte ihåg vilket. Tror det var så att om man är artist/band, så får man inte adda andra band ändå. Så frågan är lite irrelevant... Redigerat 5 april 2009 av debatt
slejnard Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Och? Luleå HC är ju utslagna. 😮 Damfotboll på 1an. Verkar vara liten publik.
debatt Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 För HELVETE!! Det är ÖIS-GAIS på Canal Plus Sport 1. GAISA, HEJA GAISA, GAISA, HEJA GAIS...
slejnard Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 😮 Fotboll är boring. Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey.
Fidden Postat 5 april 2009 Trådstartare Postat 5 april 2009 När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 🙂 Fotboll är boring. Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey. Phil Esposito och Bobby Orr, de är med fortfarande va? 😮
Overkill Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 trött. men ska på spelning imorgon och det ska bli lite kul.
Recommended Posts