Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

I'm awake!

I see the mistakes I make!

Hiding wounds won't ease the pain!

Sleep won't make you whole again!

Change the inside!

Postat

Wazzup, dawgs? Jag började morgonen med att beställa svart nagellack. Det tycks bli en sån där gay-dag med andra ord.

Och jag fortsatte morgonen med att beställa lite coola kläder!

300_142164a.jpg

FETT cool! 😲

Postat (redigerat)

Det är ute att vara cool.

Slejnard: Om du tar bort din låt från MySpace-spelaren så försvinner den. Vad skulle den annars göra? Om någon addar din låt, så försvinner den inte hos dem bara för att du tar bort den. Så var det iaf för två månader sedan när vi pillade med det. Sedan är det vissa man inte får adda om man är band eller om man är provatperson - kommer inte ihåg vilket. Tror det var så att om man är artist/band, så får man inte adda andra band ändå. Så frågan är lite irrelevant...

Redigerat av debatt
Postat

När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 😮 Fotboll är boring.

Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey.

Postat
När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 🙂 Fotboll är boring.

Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey.

Phil Esposito och Bobby Orr, de är med fortfarande va? 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.