Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 du behöver inte rub it in my face 😉 jag trodde ju du gjorde det 😉
Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 NU SKA JAG SOVA! imorgon är det en vilodag. då ska jag försöka att inte röra mig så mkt... fast jag får se hur det går med det, då det snart är juni och det knappt hänt nåt med kaggen 😛
Emulator Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 jag trodde ju du gjorde det 😛 Neeh fan. fick ju inte hem PT idag 🙁 Sov gott 🙂
debatt Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 3000 mil till Graceland är en skitfilm. Går nu. Jag mötte musik förut idag! Han var sig lik.
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 en fråga: min äldsta låt på myspace hörs bara ca 8 sek? den har klart mest plays. vad händer om jag rensar å sätter dit en ny ( samma låt) ? är filen korrupt? då börjar den ju från noll i statistik...va? eller har nån snott den? finns statistik kvar isf? inte så att jag lyssnar på mina egna låtar jämt men råkade upptäcka det nu. nojig månne. Åja tre norrlands har åkt ner...skål! skämtar inte om inlägg ovan...men tror det är lättast att få svar här...
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 ponera om de som addat den då....så tar jag bort den...försvinner den hos dem? kändes mer som kuriosa men
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 kanske ska vänta nån dag å se om den är tillbaka... iaf ett instrumentalt stycke.
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Jag har nog samma problem slejnard! Min äldsta låt också går tydligen inte att spela hela!
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Jag har nog samma problem slejnard! Min äldsta låt också går tydligen inte att spela hela! hmm...skumt....kanske nån bugg där då? jo just...
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Kom just på att det jag drabbats av är ett sällsynt fall av I-Landsproblem...
slejnard Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Japp! 🙁 Ska jag ta en sista öl innan sängen månne....jooo... 😛
slejnard Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 häho ok jå jag fattar nu=) sov gott! tänkte lite så här: narre...virre....fick som associationsdruvor...
Recommended Posts