Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 LÅt mig berätt aom en gammal dans ingen vet var en dans en gång uppfanns"
Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 I am colorblind Coffee black and egg white
Micke H Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 For every step forward there's a price to be paid Words to be spoken I won't hear Can't shake the feeling that I've been played Feelings of guilt suddenly appear
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Jag var ute på en fest med X som gick från knappa tolv till kvällen efter Träffa hela stadens bästa folk och tänkte att bättre kan det inte bli Det var då jag såg en tjej som klängde, hängde, kände på en grabb som smekte, klämde, gränsle över tjejens kropp... Och de sa Va skönt de känns! Då gick ja fram tog en drink och skåla DE SA DIN MAMMA MED!!! DE SA DIN MAMMA MED!!! 😄
Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 pazo och alla de andra ungtupparna känner väl knappt till manne 😄
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 fortsättning på det där uppe.... 😄 Väl dagen efter med en bira på den flashigaste parkbänken Vakna upp och släkte törsten, Hela a-laget brevi skåla "ja han vakna kom hit torsten" Torsten hade en flicka som han köpte största tårtan åt! Och när hon fick hans tårta sa hon ordagrant "pappa du är helt okej" Då fick jag upp blixten från den klara himmeln rakt i skallen. Sänker ölen slänger burken och tar sats med hela rösten... DE SA DIN MAMMA MED!! DE SA DIN MAMMA MED!! 😄
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Nepp! Liten promenix ner på stan för att promenera å intaga sol...
Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 mm, jag ska nog ta en liten promenad till, nu när det är som varmast.
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 hähhä.. precis vid ingången ståre stå flickor på sina cyklar... de står typ framför dörren... så när jag kommer så säger den lilla... akta de kommer en kille... sen direkt efter... han ser lite rolig ut.. 😄
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 btw... Jag hade inte behövt ha på mig koftan när jag gick ut... teshörten skulle räkt gott å väl 😄
Emulator Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 de hann stänga de jävlarna. Jaja. vad är väl en kväll med PT 😄
Emulator Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 japp. man trodde ju inte att de stänger två :S varför finns inte :S som smiley ? 😄
Fidden Postat 4 april 2009 Trådstartare Postat 4 april 2009 Är det olagligt att titta på streamade sportsändningar och tv-serier, eller är det först när man laddar ner saker som det blir det? (nu pratar jag inte om sopcast och sådant där man sprider vidare, utan en vanlig flash-spelare på en websida)
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 borde inte vara olagligt för din del! Är isf olagligt för sidan den är på! 😄
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 japp. man trodde ju inte att de stänger två :S varför finns inte :S som smiley ? 😠 För att den heter 🤪
Recommended Posts