Pico Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Go Gweh Life is peaceful there Go Gwörf In the open air Go Gweh Baby you and me Go Gwörf This is our destiny
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Go Gweh Life is peaceful thereGo Gwörf In the open air Go Gweh Baby you and me Go Gwörf This is our destiny 😎
Dingbats Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 ööööö jag trodde JAG skulle ta hunden men nu är min pappa ute med honom
debatt Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Varför uppdateras inte programlistan i min digitala Samsung kabel-tv-box? Den måste ju det för att man ska kunna spela in ett program!! Att bara visa i tablåerna vad som JUST NU går är ju kass! Sover de som sköter uppdateringen? För visst finns det en käft bakom spakarna...? 😎
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 ööööö jag trodde JAG skulle ta hunden men nu är min pappa ute med honom fan va slapp för dig! Du kan ju ha kul då! 😎
Pazo Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Jag träffade Chroma på station förra året en gång. ag har supit hemma hos chroma
Recommended Posts