Dingbats Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 En konversation jag hade på vägen hem:Oliva: FREEEDRIK fredrik, vet du? Fredrik: näää Olivia: Vet du, jag har ett mjukisdjur med mig det är en kanin och så har vi ett gult hus det har tobbe också och vet du han bor i linköping och du vet du vi har fått en glasstidning! Fredrik: ... åh. jaha. dåså. Ålder... 7?
Fidden Postat 3 april 2009 Trådstartare Postat 3 april 2009 Ålder... 7? nä... hmm, 4 tror jag. men hennes syster är nog nåt sånt... 7?
debatt Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 mathavre, nötstek och sötsur sås på gång m paprika o fefferoni.
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😆🙂🙁 :( 🙁 :( 🙁 :( 🙁
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 jag fick inte med mig M-powered hem 😆 bara projectmixen 🙂🙁
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 så nu sitter man med en gorgeous pryl i knät, o lixom får inte köra in den. det är tortyr. ja, alltså. ni vet 😆
Pazo Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 Jag gjorde en mix idag... DKM-April fools mix 1- Trash Yourself & Toxic Avenger - Die 2- Ac Slater - Jack got Jacked 3- Mini Viva - Left My Heart In Tokyo (Acid Girls Remix) 4- Maskinen - Bränner 5- GK Monarken - Dödsdansen (Danced, Killed n' Moved) 6- The Bloody Beetroots - Warp (Religion Remix) 7- Dance, Kill, Move - Girls Are Boys 8- Mr Miyagi - We Are Back 9- Dance, Kill, Move - Swipe My Card (feat Jay) http://www2.zippyshare.com/v/59241078/file.html
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 Jag gjorde en mix idag... DKM-April fools mix 1- Trash Yourself & Toxic Avenger - Die 2- Ac Slater - Jack got Jacked 3- Mini Viva - Left My Heart In Tokyo (Acid Girls Remix) 4- Maskinen - Bränner 5- GK Monarken - Dödsdansen (Danced, Killed n' Moved) 6- The Bloody Beetroots - Warp (Religion Remix) 7- Dance, Kill, Move - Girls Are Boys 8- Mr Miyagi - We Are Back 9- Dance, Kill, Move - Swipe My Card (feat Jay) http://www2.zippyshare.com/v/59241078/file.html 😆 själv sitter man och surar o slösurfar 🙂
Pazo Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 (redigerat) EDIT: Missade två inlägg 😆 Redigerat 3 april 2009 av Pazo
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 aja. får väl passa på att göra lite annat i kväll då 🙂
Emulator Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 ingen aning faktiskt. inte du heller, och ingen annan. "Cogito Ergo Sum" felciteras desartes ofta med, "jag ätnekr alltså är jag". I själv verket sa han "Dubitio Ergo Sum" -jag tvivlar alltså är jag. Å andra sidan är man ju hela tiden självrefererande, så det faller på attt man inte har observatör som kan bekräfta, så för att säga det kort: inte en jävlaste aning alls 🙂
Dingbats Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 "Cogito Ergo Sum" felciteras desartes ofta med, "jag ätnekr alltså är jag". I själv verket sa han "Dubitio Ergo Sum" -jag tvivlar alltså är jag. Nej, han sa "Ac proinde hæc cognitio, ego cogito, ergo sum, est omnium prima & certissima, quæ cuilibet ordine philosophanti occurrat".
Overkill Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 ingen aning faktiskt. inte du heller, och ingen annan. "Cogito Ergo Sum" felciteras desartes ofta med, "jag ätnekr alltså är jag". I själv verket sa han "Dubitio Ergo Sum" -jag tvivlar alltså är jag. Å andra sidan är man ju hela tiden självrefererande, så det faller på attt man inte har observatör som kan bekräfta, så för att säga det kort: inte en jävlaste aning alls 😮 För att citera Wikipedia: ""Cogito, ergo sum" (English: "I think, therefore I am"), sometimes misquoted as Dubito, ergo cogito, ergo sum (English: "I doubt, therefore I think, therefore I am"), is a philosophical statement in Latin used by René Descartes[...]" 🙂
Recommended Posts