Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
🥰

Men Dingis då! ⚠️

Det där var ju vår hemlis... 🥰

Postat

DJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.........

Ni kan aldrig gissa vad jag fick i ärtsoppan här!!!!!!!!!!!!

Fan va äckligt.

Postat
DJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.........

Ni kan aldrig gissa vad jag fick i ärtsoppan här!!!!!!!!!!!!

Fan va äckligt.

Kan det ha varit...

...ärtsoppa?

Hu va äckligt! ⚠️

Postat

fy tusan, debatt ⚠️

skicka in till tillverkaren och få en årsförbrukning av ärtsoppa, eller ring aftonbladet och få ett mittuppslag.

för övrigt sitter jag hos mina päron och surfar nu, de har inte adblock eller nåt och FYYYY TUSAN vad irriterande reklam det är på forumet!

Postat
för övrigt sitter jag hos mina päron och surfar nu, de har inte adblock eller nåt och FYYYY TUSAN vad irriterande reklam det är på forumet!

Ja, skitjobbig!

Postat
Jag har ställt in så den whitelistar hela myspace, ändå försvinner playern!

Hmm... kan det vara att playern inte heter "myspace" i urlen? Du kan ju klicka på texten som står "Adblock" nere i högra hörnet (om det ser ut så på alla OS) så får du upp en lista över allting på sidan som kan blockas. Där kanske du ser att det är nånting som är blockat som ser ut att kunna vara playern.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.