debatt Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Eehhh??????? Ditt mess i tråden OK dök upp just efter jag skrivit här och nu, vafalls?!
debatt Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Trots att det skiljer 45 minuter mellan ditt och mitt inlägg... HAHA!!
Neosus Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 fikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafika fika
Micke H Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Seven deadly sins Seven ways to win Seven holy paths to hell...
Emulator Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 För att den ena triangelns hypotenusa är aningen konvex och den andra konkav, men det syns inte så tydligt på en så dålig jpeg. [nörd] fuck no. De har olika vinklar trianglarna. I euklidisk geometri, och jag antar att detta är givet här, så kan ju inte en hypotenusa vara konvex eller konkav. [/nörd] ☺️ stackarn 🙁
Dingbats Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 [nörd]fuck no. De har olika vinklar trianglarna. I euklidisk geometri, och jag antar att detta är givet här, så kan ju inte en hypotenusa vara konvex eller konkav.[/nörd] Nej, såklart inte, men jag orkade inte skriva den riktiga krångligare förklaringen. Men om man kollar på den noga och mäter proportionerna så ser man ju att ingen av figurerna är en triangel, utan att "hypotenusan" är bruten.
Emulator Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 jo, de är faktiskt trianglar, men vinkelnskillnaden är jävla liten. HUm. en triangel i hyperbelsk geometri SKULLE ju kunna se konvex ut, men bara i en projektion ner i euklidiskt...för i alla geometrier är ju linjerna per definition raka dårå.
Dingbats Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 jo, de är faktiskt trianglar, men vinkelnskillnaden är jävla liten. I så fall tror jag vi pratar om olika saker. Smådelarna är ju trianglar, men hela figurerna är inte trianglar. Kolla på den här bättre bilden: Man ser att "hypotenusan" på den övre är konkav och den undre konvex.
Emulator Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 ja har ritat ett bord som jag tänkte bygga tror jag. hur sere ut?
debatt Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 ja har ritat ett bord som jag tänkte bygga tror jag. hur sere ut? Jodå, men vad är det för skit på bordet?
Pazo Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 Fan va kul att få komma till emus studio sen när den är fixad
Recommended Posts