Pazo Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Overkill leker hemmafru... Han har städat och bakat idag.
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Overkill leker hemmafru...Han har städat och bakat idag. ööh nej! städade gjorde jag igår!
Pico Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 ööh nej! städade gjorde jag igår! Som en riktig hemmafru vet han hur man sprider ut vardagens alla sysslor över veckan!
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Som en riktig hemmafru vet han hur man sprider ut vardagens alla sysslor över veckan! ja, klart! eller hur många dagar är det? 7? /memesmästaren
Dingbats Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Kan vi inte leka den där leken där alla skriver tre ord och så blir det en historia? 😕 Jag börjar med överskriften: En analys av Romeo och Julia ur ett anarkofeministiskt samtidsperspektiv
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Shizz, a combination of shit and jizz. Heter bunka på svenska!
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 vad är det för skillnad på en häftad och en inbunden bok?
Pico Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 vad är det för skillnad på en häftad och en inbunden bok? Hemligheten ligger nog i orden du just nämnde.
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 för jag beställde två nya batmanböcker och den ena var visst inbunden och den andra häftad och den jag har är häftad tror jag. Inbunden: normalt hårda pärmar och sydd bindning, men förekommer även med mjukare pärm.Häftad: mjuka pärmar, vanligen klistrad bindning. vill ju ha mjuk pärm!
debatt Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Inbunden är ju inbunden enligt en inbindningsteknik, sök gärna på GOOGLE på tryckerikonst. Oftast är det involverat en tråd, numera normalt i syntet, men en häftad bok är ju just bara häftad, vanligen klistrad.
Recommended Posts