Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Fett! 😊

Gote bjuder på filmkväll (Tema: Sandra Bullock) med

karameller och dricka, alla är inbjudna!

🙂

Hjärtligt välkomna!

Postat
Jag vet var du bor! 🙂

Ja, vart skulle du annars vara välkommen? 😛

För er som inte vet; jag bor i längsta. 😊

Postat
underade nästa på att köpa whiskey å sitta å smutta så att man kanske blir frisk

Funkar alltid för mig! 😊

Postat

I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy

FYFAN vilken snygg del!

Postat

Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det?

Postat
I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy

FYFAN vilken snygg del!

😊

Postat
vilka? 😊

Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 🙂

Postat
Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det?

det var några knappar som hade fastnat bara!

Postat

Nja, är inte så kunnig på hur ett dragspel är uppbygd. Har inte orkat sätta mig in i... dragspelet 😊

Postat
Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 😊

Ja hon bor ju i linköping! Har flera kompisar i lkpg you know! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.