Gote Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Fett! 😊 Gote bjuder på filmkväll (Tema: Sandra Bullock) med karameller och dricka, alla är inbjudna! 🙂 Hjärtligt välkomna!
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 haha, jag har hittat en till koppling till pazo via 2 av mina facebookvänner. nu är vi kopplade på TVÅ olika håll. 😊 vilka? 🙂
Gote Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Jag vet var du bor! 🙂 Ja, vart skulle du annars vara välkommen? 😛 För er som inte vet; jag bor i längsta. 😊
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Hur fan gör man för att bli frisk då? Jag ska pressa lite brämmhults appelsinjouice för få i mig lite c-vitaminer!
Pico Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Ja, vart skulle du annars vara välkommen? 🙂 För er som inte vet; jag bor i längsta. 😊 😛😄
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 underade nästa på att köpa whiskey å sitta å smutta så att man kanske blir frisk
Gote Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 underade nästa på att köpa whiskey å sitta å smutta så att man kanske blir frisk Funkar alltid för mig! 😊
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy FYFAN vilken snygg del!
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det?
Overkill Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy FYFAN vilken snygg del! 😊
Fidden Postat 1 april 2009 Trådstartare Postat 1 april 2009 vilka? 😊 Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 🙂
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det? det var några knappar som hade fastnat bara!
Overkill Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 det var några knappar som hade fastnat bara! Ska du göra folkmusik och kalla dig för Damaskus nu då? 😊
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det? Nja, är inte så kunnig på hur ett dragspel är uppbygd. Har inte orkat sätta mig in i... dragspelet 😊
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 det var några knappar som hade fastnat bara! Jaha var det så du menade.. 😊
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 😊 Ja hon bor ju i linköping! Har flera kompisar i lkpg you know! 🙂
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Ska du göra folkmusik och kalla dig för Damaskus nu då? 😊 Haha! Japp!
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 ...eller nej alltså eller va.. eller ja. Va? Java? Nä...hepp! 🥰
Recommended Posts