Pazo Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 förlåt då, mister jag-glömde-Uppsala-i-min-adress eeehhh. Jag skrev uppsala å sverige å hela skiten i shippingadress... men sen ville ju sidan inte funka.
Fidden Postat 31 mars 2009 Trådstartare Postat 31 mars 2009 meh vadå, om man jonglerar med 4 bollar, kör man med två i varje hand då bara? japp. fast man kan ju göra nån switch då och då om man känner sig avancerad 😄 nu lyckades jag med 12 kast (och fång)
Pazo Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Är du där på väg till island? åker du själv eller med fru å dotter?
Dingbats Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Men hallå! OneSwarm verkar ju så komplicerat Varför?
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Jag upptäckte just nånting om en före detta vän det inte var menat att jag skulle veta...och jag känner ett starkt behov av att diskutera det med någon, samtidigt som jag inte vill skvallra på den person som betytt allra mest för mig en gång i tiden... Ack, du ljuva regression. Hur jag välkomnar din ljuva famn. I glömskans namn är jag din!
Pazo Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Varför? Jag vet inte. alla nycklar åt alla håll å limited å massa skit
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Blott ett ögonblicks verk skiljer mig från depressionens fasansfulla eldar. Likt ett ensamt träd betraktar jag världen utan möjlighet att påverka den. Vind och tidens tand sliter på min kropp, men likt förbannat står jag kvar, i förhoppningen att våren skall återvända och det ljuva livet åter skall vara mitt.
Dingbats Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Jag vet inte. alla nycklar åt alla håll å limited å massa skit Jaha, ja jag har inte provat själv. Kanske blir smidigare när tekniken utvecklas mer.
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Sannerligen, om min kropp är mitt tempel, så hava jag tappat bort både karta och nyckel. Jag famlar i mörkret efter min sinnesnärvaro, men allt jag hittar är vansinne. Blott ett ord, ett famntag skulle räcka för att giva mig ljuset åter Jag när mig på ett förlorat hopp, en tanke om vad som kunde ha varit
Dingbats Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Sannerligen, om min kropp är mitt tempel, så hava jag tappat bort både karta och nyckel.Jag famlar i mörkret efter min sinnesnärvaro, men allt jag hittar är vansinne. Blott ett ord, ett famntag skulle räcka för att giva mig ljuset åter Jag när mig på ett förlorat hopp, en tanke om vad som kunde ha varit Pics or it didn't happen.
Pazo Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Linda "tog" en kille som är två år äldre än hennes dotter
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Ni skall ej ringakta eller förakta min andliga sinnesställning, ty den giva mig den sinnesro jag så väl behöver. Blott ett enkelt porträtt bevisar ingenting, ty ett photshoppat ansikte säger sannerligen mindre än tusen ord, knappt ens ett andetag.
Neosus Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Du borde förfan skriva en bokjävel för helvette, micke! 😄
Dingbats Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Ni skall skola ej ringakta eller förakta min andliga sinnesställning, ty den giva giver mig den sinnesro jag så väl behöver.Blott ett enkelt porträtt bevisar ingenting, ty ett photshoppat ansikte säger sannerligen mindre än tusen ord, knappt ens ett andetag. Håll koll på numerusböjningarna.
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Och Dingbats bevisade just varför en bok nog inte är min grej. 😄 Men jag skall ej ge vika för hans småsinta anklagelser!
Micke H Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Du borde förfan skriva en bokjävel för helvette, micke! 🙂 Men tack! 🙂 [21:10:42] Micke säger: hmm, man kanske ska börja skriva dikter också? jag känner hur min kreativa ådra bultar.. [21:10:55] Micke säger: låter väl lagom snuskigt sådär [21:11:42] Henrik säger: din kreativa ådra sitter inte där du tror den sitter.. [21:12:08] Micke säger: aha, det är kanske inte i notform som min kreativitet gör sig bäst!
Recommended Posts