Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
meh vadå, om man jonglerar med 4 bollar, kör man med två i varje hand då bara?

japp. fast man kan ju göra nån switch då och då om man känner sig avancerad 😄

nu lyckades jag med 12 kast (och fång)

Postat

Jag upptäckte just nånting om en före detta vän det inte var menat att jag skulle veta...och jag känner ett starkt behov av att diskutera det med någon, samtidigt som jag inte vill skvallra på den person som betytt allra mest för mig en gång i tiden...

Ack, du ljuva regression. Hur jag välkomnar din ljuva famn. I glömskans namn är jag din!

Postat

Blott ett ögonblicks verk skiljer mig från depressionens fasansfulla eldar. Likt ett ensamt träd betraktar jag världen utan möjlighet att påverka den. Vind och tidens tand sliter på min kropp, men likt förbannat står jag kvar, i förhoppningen att våren skall återvända och det ljuva livet åter skall vara mitt.

Postat
Jag vet inte. alla nycklar åt alla håll å limited å massa skit

Jaha, ja jag har inte provat själv. Kanske blir smidigare när tekniken utvecklas mer.

Postat

Sannerligen, om min kropp är mitt tempel, så hava jag tappat bort både karta och nyckel.

Jag famlar i mörkret efter min sinnesnärvaro, men allt jag hittar är vansinne.

Blott ett ord, ett famntag skulle räcka för att giva mig ljuset åter

Jag när mig på ett förlorat hopp, en tanke om vad som kunde ha varit

Postat
Sannerligen, om min kropp är mitt tempel, så hava jag tappat bort både karta och nyckel.

Jag famlar i mörkret efter min sinnesnärvaro, men allt jag hittar är vansinne.

Blott ett ord, ett famntag skulle räcka för att giva mig ljuset åter

Jag när mig på ett förlorat hopp, en tanke om vad som kunde ha varit

Pics or it didn't happen.

Postat

Ni skall ej ringakta eller förakta min andliga sinnesställning, ty den giva mig den sinnesro jag så väl behöver.

Blott ett enkelt porträtt bevisar ingenting, ty ett photshoppat ansikte säger sannerligen mindre än tusen ord, knappt ens ett andetag.

Postat
Ni skall skola ej ringakta eller förakta min andliga sinnesställning, ty den giva giver mig den sinnesro jag så väl behöver.

Blott ett enkelt porträtt bevisar ingenting, ty ett photshoppat ansikte säger sannerligen mindre än tusen ord, knappt ens ett andetag.

Håll koll på numerusböjningarna.

Postat

Och Dingbats bevisade just varför en bok nog inte är min grej. 😄

Men jag skall ej ge vika för hans småsinta anklagelser!

Postat
Du borde förfan skriva en bokjävel för helvette, micke!

🙂

Men tack! 🙂

[21:10:42] Micke säger:

hmm, man kanske ska börja skriva dikter också? jag känner hur min kreativa ådra bultar..

[21:10:55] Micke säger:

låter väl lagom snuskigt sådär

[21:11:42] Henrik säger:

din kreativa ådra sitter inte där du tror den sitter.. :rolleyes:

[21:12:08] Micke säger:

aha, det är kanske inte i notform som min kreativitet gör sig bäst!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.