Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Skall man ta för givet att när Spotify nu här framöver skall sälja mp3:or att de kommer vara DRM-skyddade?

Postat (redigerat)

Det vore ju lite sunkigt...fast å andra sidan skulle jag nog förmodligen aldrig köpa MP3or.

EDIT: lol, synkigt! Vad fan betyder det... 😉

Redigerat av Micke H
Postat

shit! vi ska diskutera projektarbete med vår handledare sen. och han sa att vi skulle diskutera det i förhållande till vår projektplan som vi inte kollat på sen vi skrev den i september 😉

Postat

😉

Varför får jag fortfarande ångest så fort nån av er tar upp nånting skolrelaterat? Det är nånting fel på mig... 😮

Postat

Sådär! Gick till skolan. tog dryga halvtimman. var där.. lekte lite å programmerade lite i matlab... sen gick jag hem 🙂

Då har man både varit ute i solen, vart nyttig och pluggat också 😄

Postat

Ishockey

TV8

TID: 18:55 - 21:30, Idag, 31 mars 2009

Showview: 72013141

Ishockey

Sverige-Schweiz. VM Förberedande landskamp. Från Karlskrona.

Postat
Skall man ta för givet att när Spotify nu här framöver skall sälja mp3:or att de kommer vara DRM-skyddade?

Nej, det tror jag inte man kan räkna med. Tog inte t.o.m. iTunes bort sitt drm nyss?

Framtiden är drm-fri! 😄

Postat
Jag har upptäckt att jag är varken ateist eller agnostiker. Jag är ignostiker! headbang.gif

Varför? 😄

Postat (redigerat)
Varför? 😄

Därför att frågan om hurvida Gud finns eller ej är helt jävla ointressant och orelevant för mig! Och det gör mig tydligen till ignostiker.

Coolt. Jag gillar att vara ignorant.

EDIT: ognorant? 🙂

Redigerat av Micke H
Postat

Jag brukar bara säga att jag är ickereligiös. Så fort man hittar på en term som inte bara är rent beskrivande så är det lite på religionens villkor känns det som.

Postat
Därför att frågan om hurvida Gud finns eller ej är helt jävla ointressant och orelevant för mig! Och det gör mig tydligen till ignostiker.

Coolt. Jag gillar att vara ignorant.

EDIT: ognorant? 🙂

Agnorant? 😄

Är du en tänkare?

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag använder fortfarande Dingbats som bokmärke för längsta tråden. Det är kanon!

Postat
Jag använder fortfarande Dingbats som bokmärke för längsta tråden. Det är kanon!

Min profil eller? Haha 😄

Jag har inget bokmärke, jag har alltid en flik öppen.

Postat
Jag brukar bara säga att jag är ickereligiös. Så fort man hittar på en term som inte bara är rent beskrivande så är det lite på religionens villkor känns det som.

Varför är det på religionens villkor? Det är väl inte religionen som hittar på termerna, eller hur menar du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.