Pazo Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Börjar fan få lust att lyssna på lite musik med instrument i igen... Lyssnat på refused imorse, nu lyssnar jag på RATM... ska man ta sig lite Mars Volta sen också?
Pazo Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Men ooooh! Kan inte min snuvva och hosta försvinna så jag kan börja träna!! 😄 WEEEEIII!! Storm chasers nu 😄
Micke H Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Inspirerad av Fidden har jag nu också börjat blogga! Åh, just det ja: 😄
Fidden Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 det är nästan årets varmaste dag här nu. min förhoppning är att temperaturen går upp en grad till.
Overkill Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 klar med historiaprovet! skrev 21 sidor, men fett skönt att det är gjort. nu ska jag snart åka med bussen till körskolan för teorilektion. ont i huvudet har jag med. 😛
Micke H Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 I've come to realize is that all of us have problems. Life is hard. Some people's problems may seem bigger than others, but they usually seem pretty bad to the person involved, no matter who it is. There are some corny sayings, like "Your attitude determines your altitude" and "Your outcome is determined by your outlook." They are corny, but they are still true. Life will continue to be hard, but a negative attitude only makes it worse, for you and for those around you.
Gote Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Killis, har du hört EFTBs nya? Jag har inte hört den, men så tillhör jag ju inte deras målgrupp heller... 🤪
Dingbats Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 Jag har inte hört den, men så tillhör jag ju inte deras målgrupp heller... 🤪 Jag tror vi menar olika saker... eller vad tror du det står för?
Recommended Posts