Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
varför kollat jag på tv-shop?

Nu kom Mr-T in och vill äta. Sämre skådespel får man leta efter 🙂

haha, den där har jag också sett ibland. Gillar hans entré när han sparkar in dörren ☺️😉😄

Postat
Du glömde räkna med alla tidigare "kapitel" som finns i chattavdelningen... 😄

Damn it! Då blir det en hel serie....hur delar man royaltisen? 😄😆

Postat
haj! Trött idag dings?

Jag var det iaf men nja. Nu sitter jag och skäms lite för att jag inte jobbar men har en dator som nån annan skulle kunna ha istället... hoppas ingen ser att jag skriver

Postat

vill du höra lite som görat den önska fel sexualitet sokrates inget är att föredra samhället är rättvist mot naturens menings tillsammans såsom man och kvinna förebild menar vad är en kvinnlig man?

Postat

Har fått höra att den låter arabisk... 😄

Texten blev precis färdigställd. 😄 Den heter Resistance/persistence. Låten är Opeth-influerad och låter lite Home av Dream Theater. Texten är väldigt introvert och Tool-aktig. Förvånansvärt få udda taktarter. En 2/4 och ett par 3/4 i mellanspelet är allt.

Postat

jag tycker den låter mer balkansk, iaf i refrängen. jag gillar den verkligen, men jag tycker faktiskt om jag får säga det att när a-mollet kommer i första gången så borde basen gå upp till c istället så blir det mer variation.

Postat

jag tycker den låter mer balkansk, iaf i refrängen. jag gillar den verkligen, men jag tycker faktiskt om jag får säga det att när a-mollet kommer i första gången så borde basen gå upp till c istället så blir det mer variation.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.