debatt Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 (redigerat) Nej, där fanns inget nämnvärt, bara skit på den där auktionen... men var nere i stan och fick hjälp med elfrågor av en brud. Så nyss beställde jag nytt ljudkort, cabasa, Cubase och en stor xylofon med stativ från UK... Redigerat 29 mars 2009 av debatt
Dingbats Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Tänk om man ställde om till mer och mer sommartid varje natt. Det vore jobbigt.
Emulator Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 mm. förkorta dygn är jobbigt ja. men förlänge en timme vore finfint
Emulator Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 mm. vore så najs att hitta nån jävla genfillifjonk som gjorde att man behövde typ 12 minuter sömn
Overkill Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag gårdagens mästverk
Pazo Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 De är ju fan inte kallt ute! Enligt macen äre 2° ... enligt termometern jag äntligen köpte batterier till, så äre 4°
Pico Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Aftonbladet. Läs kommentaren (första, fast längst ned i listan av kommentarer) av Nilsgoran.
Overkill Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 pico du får inte ha den avataren 😉 tror hela tiden du är drloop
Overkill Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Aftonbladet.Läs kommentaren (första, fast längst ned i listan av kommentarer) av Nilsgoran. hans andra kommentarer är fina också 😉 Det är bra Littorin,ge de s.k "sossarna"en klämptare. Det är bara invandrare som söker sig till politiken,just nu. Till"sossarna",för där kommer de in.Och han skall inte ge sig in på privata,saker det får Luciano ta på ett annat sätt,om nu det är oegentliga saker. Och en anna sak,som jag MÅSTE beröma Reinfelth för. det han sade härom dagen,VI KAN inte gå in och "försörja" bilindustrin. För var har ALLA finster tagit vägen,JO till Ford(USA)!!!!! MvH. nils-goran@comhem.se
Overkill Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 ”Tragiskt med kvinnor som opererar sig”09 sep kl. 17:02 En naken eller nästan ÄR vacker!!! Men vi karlar ser ut som plockade hönor!! MvH. nils-goran@comhem.se Min "tjej" är hon norskan i TV 4,SMH-tjejen.
Overkill Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Barn far illa av föräldrars surfande25 jun kl. 19:04 Mina barn är tack och lov, vuxna men man blir ju chockad, när till och med mammor sitter framför datan. Jag läste om de två mammorna, so gjorde det. Så det är inte bara "gubba", utan "gummor", som gör det. Och som naligt får barnen sitta emellan. Nej Barn tag och ge era föräldrar en riktig repremand,och sedan kan ni hota med att anmäla dem. För föräldrar skall ju se till sina barn, och ha mycken glädje till sammans. m.v.h. nils-goran@comhem.se 😉
Recommended Posts