Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Nej, där fanns inget nämnvärt, bara skit på den där auktionen... men var nere i stan och fick hjälp med elfrågor av en brud. Så nyss beställde jag nytt ljudkort, cabasa, Cubase och en stor xylofon med stativ från UK...

Redigerat av debatt
Postat
Aftonbladet.

Läs kommentaren (första, fast längst ned i listan av kommentarer) av Nilsgoran. :rolleyes:

hans andra kommentarer är fina också 😉

Det är bra Littorin,ge de s.k "sossarna"en klämptare. Det är bara invandrare som söker sig till politiken,just nu. Till"sossarna",för där kommer de in.Och han skall inte ge sig in på privata,saker det får Luciano ta på ett annat sätt,om nu det är oegentliga saker. Och en anna sak,som jag MÅSTE beröma Reinfelth för. det han sade härom dagen,VI KAN inte gå in och "försörja" bilindustrin. För var har ALLA finster tagit vägen,JO till Ford(USA)!!!!! MvH. nils-goran@comhem.se
Postat
”Tragiskt med kvinnor som opererar sig”

09 sep kl. 17:02

En naken eller nästan ÄR vacker!!! Men vi karlar ser ut som plockade hönor!! MvH. nils-goran@comhem.se Min "tjej" är hon norskan i TV 4,SMH-tjejen.

:rolleyes:

Postat
Barn far illa av föräldrars surfande

25 jun kl. 19:04

Mina barn är tack och lov, vuxna men man blir ju chockad, när till och med mammor sitter framför datan. Jag läste om de två mammorna, so gjorde det. Så det är inte bara "gubba", utan "gummor", som gör det. Och som naligt får barnen sitta emellan. Nej Barn tag och ge era föräldrar en riktig repremand,och sedan kan ni hota med att anmäla dem. För föräldrar skall ju se till sina barn, och ha mycken glädje till sammans. m.v.h. nils-goran@comhem.se

:rolleyes:😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.