Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Pazo, räcker det med 2x2meter för att klämma in ett litet trumset i en isobox? Alltså inte 40 cymbaler och skit, utan trummis, kagge, vrivel, mässing.

finns mer plats så kommer govlpuka och två hängpukor in. typ 😄

Postat

Fan alltså, man ska aldrig ha några förväntningar på utgångar, då blir man bara besviken... 😏 Blev utslängd efter en halv öl...

Postat
Fan alltså, man ska aldrig ha några förväntningar på utgångar, då blir man bara besviken... 😏 Blev utslängd efter en halv öl...

var det en cistern?

Postat

Utgångar kan vara jobbiga. En av utgångarna på mitt ljudkort funkar inte till exempel.

Postat
Fan alltså, man ska aldrig ha några förväntningar på utgångar, då blir man bara besviken... 🙂 Blev utslängd efter en halv öl...

Time to change your approach towards life maybe? 😏

Postat
När äre klart emu! Jag är sugen 😐

båshelvetet skall väl börja byggas nån gång snart 🙂 går rätt fort oxo tror jag. blir mestadels för kortväxta =)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.